torek, 21. januar 2014

20. 1. 2014: PISMO UČITELJICE

Pozdravljeni!

  Živimo v obdobju, ko smo se navadili, da so stvari "na klik". Vse naj se zgodi in uredi takoj ali čim prej. To si izredno močno želimo še posebej, ko nam nekaj ne gre, ko nas nekaj žuli, muči, boli, obremenjuje, ne da nam spati ... In tisti, ki si pomagamo s tapkanjem ne pozabimo povedati, da tapkanje deluje hitro. Tisti, ki poslušajo, pa imajo o hitrosti svoje predstave in lahko pride do nesporazuma. Tapkanje učinkuje hitreje kot nekatere druge tehnike, vendar je še vedno priporočljivo, da ste potrpežljivi in vztrajni. Procesi, ki jih sprožimo s tapkanjem rabijo čas. Med tem časom pa si lahko najbolj koristimo, če gojimo občutke hvaležnosti za vse, kar smo že uspeli premakniti, počistiti, spremeniti ali sprejeti.

  Pisala mi je učiteljica, s katero sva tapkali med prazniki. V razredu ima dva učenca, ki motita pouk. Opisala mi je, kaj počneta in kaj jo moti in sva tapkali. Po praznikih mi je poslala pismo, ki se me je dotaknilo zato, ker je učiteljica opazila drobne spremembe, ki ji dajejo voljo, da tapka naprej.

Pozdravljeni. Trenutno sedim sama v učilnici in razmišljam o dogajanju v našem razredu, o katerem sem vam pripovedovala na tapkanju na Silvestrovo. Zanimalo naju je, kako bo po končanih počitnicah. Ponavadi učenci vedno rabijo nekaj dni, da se ponovno vtirijo. Zanimivo, da tokrat ni bilo tako. Slučajno ali zaradi tapkanja? (tapkali sva le zaradi dveh otrok)
V četrtek zjutraj sva z vzgojiteljico otroke posedli v krog, da bi se pogovorili, kaj vse so doživeli med počitnicami. Vsi so bili takoj za. In takrat se je začelo. Opazovala sem jih, kako so z zanimanjem poslušali drug drugega in si sploh niso segali v besedo. Še več, to jutro se niso naveličali poslušati drug drugega, niso se pogovarjali med seboj, niso ležali na blazinah,... 
Tudi kasneje so med delom sledili. Deček, ki med delom pogosto daje razne pripombe, godrnja sam pri sebi (zanj sva tapkali), je bil miren. Prva neumestna pripomba, ki je res zmotila delo je bila šele včeraj, torej po enem tednu (bo treba ponovno tapkat).
Naslednji deček, ki je sicer poln znanja, hoče pa vzbujati pozornost na razne načine, je bil veliko bolj miren in manj moteč. V petek smo se pri spoznavanju okolja pogovarjali o zimi ob slikah v power pointu. Postavljala sem vprašanja, ob katerih so morali svoje trditve sami utemeljiti, razmišljati, povezovati znanje. Včeraj smo hitro preleteli slike in ponovili. Ta deček je bil med delom, pogovorom, (zanimivo!) še vedno zbran, dvigoval je roko, odgovarjal na vprašanja, videlo se je, da je v petek res poslušal in si vse zapomnil, kar smo povedali. Skratka sledil je delu, ni se dolgočasil ali kako drugače motil. Pa še nekaj sem opazila - med pogovorom mi je sledil z očmi in mislimi. Pred tapkanjem so bile njegove misli stran od pogovora, pogled pa je usmeril k meni vsakič, ko se je želel prepričati ali ga gledam, ali ga bom videla, da bo nekaj rekel sošolcem, si dal npr. copato na glavo, se pačil,...   Res pa je, da še vedno izkoristi prehod iz ene dejavnosti v drugo za klepet ali pritegovanje pozornosti.

V naslednjih dneh bom  nadaljevala s tapkanjem. Zanima me, kakšen bo rezultat.

Lep pozdrav in hvala, da ste mi pomagala pri tapkanju.

Pozdravljeni!

Nimam besed, da bi lahko izrazila hvaležnost, ki jo čutim, kadar dobim tako povratno informacijo. Hvaležnost, da sem lahko del tega.
Ali lahko vaše pismo objavim na blogu?

Seveda lahko objavite, morda bi za boljšo predstavo morala dodati še to (da ne bi mislili, da je pa to sedaj po samo enem tapkanju že pravi "čudež"), da je razlika v njunem vedenju pred tapkanjem in po njem. Z enim samim tapkanjem še nisem dosegla velike spremembe, vendar sem opazila majhne in pomembne podrobnosti, ki so se dogajale med uro in so bile zelo očitne. Med odmorom je bilo sicer bolj po starem kot ne. S tem je prebit le vrh ledene gore in prav gotovo bo potrebno še veliko tapkanja in vrtanja, da se sprosti vse negativno, ki ju obdaja, oz. nas vse obdaja kot oklep.

Hvala in lp, J

PRIPOROČAM:
Angela Lee Duckworth: Ključ do uspeha? Zagrizenost

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako tapkanje lahko koristi tudi vam. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com).
Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
  "Vedno manj je tega, kar verjamem in vedno več je tega, kar čutim.​"           

Ni komentarjev:

Objavite komentar