ponedeljek, 6. januar 2014

6. 1. 2014: NOV KORAK V NOVO LETO

Pozdravljeni!

   Že nekaj časa opazujem, kako se včasih zgodi, da kakšno srečanje odpade ali ga prestavimo, in potem ugotovim, da je tako še bolje. Zaradi takih izkušenj si tudi takrat, ko gre kaj narobe lahko rečem: Verjetno je tudi to za nekaj dobro, le da tega še ne vem.
   Eden takih dogodkov se mi je zgodil v petek, ko sem odprla pošto prijateljice, ki mi že dolgo ni pisala. Angleško besedilo me je vodilo na spletno stran, kjer se nahaja dokument, ki mi ga pošilja. Da si ga bom lahko ogledala, moram vnesti svoj elektronski naslov. Vpišem, kliknem in nič se ni zgodilo. Vsaj meni se je zdelo tako.
   V soboto mi je druga prijateljica povedala, da je naredila enako kot jaz. Ker je pošta prišla z mojega naslova, je bila radovedna, kaj sem napisala. Tam ni bilo nobenega dokumenta, je pa virus izbrisal vse stike na gmailu in sporočilo samodejno poslal naprej. Postalo mi je vroče. Vse stike?!
   V glavi je zavladala zmeda in narasel je pritisk. Skozi to zmedo, kako bom sedaj poslala tedenski mail, se je prismejal stavek: Kako je lahko še boljše kot to? Stavek je eno od orodij, ki jih uporablja Access Consciousness® (Dostop v zavedanje). Ko sem septembra začela pisati zgodbe, sem si jih zamislila kot spletni dnevnik ali blog, vendar "ni bilo časa" ali priložnosti, da bi govorila s kakšnim računalničarjem, kako se to naredi. V soboto pa mi je bilo jasno, da je ta neljubi dogodek ravno prava brca v rit, da to naredim. Lotila sem se raziskovanja in zraven tapkala:

KARATE: Čeprav sem jezna, ker se je to zgodilo, se popolnoma in v celoti sprejemam. Normalno, da sem jezna, kdo pa ne bi bil!
                Čeprav se počutim izgubljeno in nemočno, popolnoma sprejemam te svoje občutke.
                Čeprav je treba sprejeti cel kup odločitev in je tu veliko izrazov, za katere nimam pojma, kaj pomenijo, popolnoma sprejemam, da se počutim nevedno in nesrečno.

PO TOČKAH: jezna sem, kaj sem šla odpirat tisti mail, lahko bi kaj posumila, bog ve, kdo vse bo zaradi moje napake še izgubil vse naslove in kateremu idiotu pride na pamet, da izumlja take stvari ... kaj naj sedaj, kako naj pridem spet do vseh teh naslovov, celo večnost bom brskala po pošti, da bom spet uredila sezname, kje naj začnem, koliko časa bom porabila, kako se naredi blog, kje naj začnem, kaj pomenijo ti izrazi, nimam pojma, ...

   Pa sem začela in je šlo. Na spletu je bila "slučajno" tudi sestra, ki me je spomnila na "napako", ki me je sedaj rešila. Enkrat sem naslove vpisala tako, da so bili vidni in mi je bilo takrat nerodno zaradi tega, sedaj pa je bila ta napaka največja odrešitev. Bila je tudi navdušena nad blogom in takoj omenila, da ga bo reklamirala na facebooku. Obe pa sva se naučili, da je treba naslove prekopirati na več mest. Najbolj zanesljiv je še vedno papir.

   Upam, da bo blog dobro obiskan in bo služil svojemu namenu, da vas spodbudi k tapkanju!
   Danes sem prav zadovoljna s svojim izdelkom, verjetno pa bo prišlo še do kakšnih sprememb in popravkov, saj je sprememba edina stalnica v svetu.

   V novem letu vam želim, da bi se uspešno soočali s spremembami. Nujne so!

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280


Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako tapkanje lahko koristi tudi vam. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar