ponedeljek, 31. marec 2014

31. 3. 2014: ALI STE PRIPRAVLJENI OPRAVITI DELO?

Pozdravljeni!

   Tapkanje je učinkovita tehnika, če ste pripravljeni "opraviti delo". Ni dovolj, da veste za tapkanje, ni dovolj, da berete knjige, članke in zgodbe o tapkanju. Do spremembe bo prišlo samo, če se boste osredotočili na svoj problem in tapkali. EFT ali tapkanje je tehnika za samopomoč, vendar je priporočljivo kdaj tapkati tudi v skupini ali v paru. Tapkanje v paru je meni še posebej pri srcu. Vsakemu, ki pride k meni na tapkanje pa svetujem, da čim več tapka tudi sam​, če želi hitro do konkretnih rezultatov​.
   Večkrat me starši vprašajo, ali bi tapkanje lahko pomagalo otrokom in vedno jim povem, da se splača poskusiti. Rezultati pa so hitrejši in globlji, če tapkajo tudi starši.
   Pisala mi je prijateljica, ki ima skoraj polnoletnega sina in se z izzivi, ki jih prinaša puberteta sooča s pomočjo tapkanja. Tako, da tapka sama. Sinove težave v šoli "pritiskajo" na njene spomine in srednješolske zablode. Intenzivno tapka svojo prtljago, da naredi prostor za neobremenjeno komunikacijo s sinom.

Živjo, Berta!

Večkrat sem ti že nameravala pisati, pa se stvari tako spreminjajo, da sem si potem rekla, da bom počakala in napisala takrat, ko bo kaj bolj jasno. In zgleda, da bo to danes.

Tvoj stavek, da nisem odgovorna za počutje in dejanja drugih, še kar tapkam... Tudi narisala sem si v zvezek zid z napisom NE MOREM ZAŠČITITI LJUDI, KI JIH IMAM RADA... in zraven nov napis NISEM ODGOVORNA ZA POČUTJE IN DEJANJA DRUGIH... in sem tapkala na napis na zidu... najprej samo z besedami... potem sem to narisala in sem tapkala na sliko...  Potem sem tapkala občutke v telesu in sem dodala, da nisem odgovorna za počutje in dejanja drugih, ampak samo zase... In tako od dne, ko si mi poslala ta magični stavek.
Preden se je sin vrnil, sem bila že čisto ok. Ko je prišel prejšnjo nedeljo domov (po desetih dneh), je bilo prvi dan super, naslednji dan pa sva imela velik kreš. Pa sem spet tapkala svoje občutke. Med tapkanjem so se mi pojavili utrinki tega, kar sva tapkali v Dekanih... Tabla z množico trikotnikov je bila zelo močna provokacija. Ta slika je delovala kot trnek in je privabila iz globin nezavednega še nepredelane občutke... Potem sem se umirila in se je odnos s sinom malo izboljšal... Večkrat sem se spomnila, da moram biti pozorna predvsem na svoje občutke. Spet sem se spomnila tapkanja in odkritja, da se moj sin ne more nikamor povezat, če sem jaz v kaotičnem stanju in podoživljam svoje frustracije s šolo... Ta teden je bil najin odnos enkrat boljši drugič slabši... Tapkala sem kar naprej. Danes so se stvari začele zelo negativno, pa se je potem počasi začelo izboljševati. Zdi se mi, da je na obzorju izboljšanje situacije... Ugotovila sem, da velikokrat konflikt nastane zato, ker sploh ne vidim svojega otroka, ampak v glavi vrtim neke svoje filme in potem je otrok frustriran, jaz pa zaskrbljena. Danes mi je prvič uspelo izstopiti iz tega cikla in se pomiriti. In opazila sem razliko pri sinu.
Ker sem še sredi procesa, je tole moje pisanje verjetno precej kaotično... Čutim, da sva takrat pri tebi v šoli nekaj zelo globoko premaknili. Mogoče se še kje skriva kaj, kar bi bilo potrebno osvetliti ali pa je samo potreben čas, da se stvari ustalijo... Ti bom še kaj napisala, ko bo cela slika bolj jasna... Hvala ti za tale mail... 
Ugotovila sem tudi, da zaskrbljena mama, ki je ovita v strah, težko daje ljubezen svojemu otroku, ker se strah in ljubezen izključujeta. In danes sem veliko tapkala na to, da imam v vsakem trenutku možnost izbrati strah ali ljubezen... Kako blagodejno je ubesediti to, da sta strah ali ljubezen moja izbira... in iz zaskrbljene mame želim postati ljubeča mama, ki je svojemu otroku v oporo...

Hvala ti, ker si tam... Danes, v enem kritičnem trenutku, ko sem tapkala, se je naenkrat v mojih mislih pojavila najprej Jaqui, potem še Pika in za njo še ti... v podporo... in je bilo super, ker sem začutila, da nisem sama in da imam pomoč... In potem se je tudi situacija spremenila in tam, kjer se s sinom nikakor ne bi uspela dogovoriti, ker bi bil on užaljen, jaz pa zaskrbljena, je nastal prostor za pogovor.

objem

Domača naloga (sem pač učiteljica ):
Čakate, da se bo spremenil otrok​ ali ste pripravljeni narediti prvi korak? 
Ste pripravljeni prevzeti odgovornost za odnos z vašim otrokom?

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako tapkanje lahko koristi tudi vam. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280).​

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
             
"Vedno manj je tega, kar verjamem in vedno več je tega, kar čutim.​"

PRILAGAM PISMO, KI SEM GA DOBILA PO ELEKTRONSKI POŠTI:
Pozdravljena,
kako resnične besede! Tudi ko otroci odrastejo in so že starši, še vedno hočeš prevzemati odgovornost za njihova dejanja. Še vedno jim hočeš "svetovati", kako naj si urejajo življenje. Če si starš, si starš za vse življenje in ne moreš iz svoje kože (razen če tapkaš)! 
In če se jim kaj ne izide, se trpinčiš in razmišljaš, kako bi lahko naredili drugače....
Ob takih dogodkih si večkrat ponavljam stavek, ki sem ga nekje prebrala:
"Stvari, ki jih ne moreš spremeniti in nimaš vpliva nanje, sprejmi takšne kot so!" Vendar je to težko.

Zanimivo je bilo zadnjič, ko sem bila na obisku v Domu pri moji 90 letni mami, pa mi je ponujala popoldan svoj sendvič, ki ga je zame prišparala od zajtrka in jo je skrbelo, če bom in kdaj in kje bom kosila. V serviet je zavila tudi trdo kuhano jajce, ki ga je celo olupila, da meni ne bo treba... V sobo je vstopila negovalna sestra ravno takrat, ko sva se prepirali okrog te hrane in je rekla:
"Ste videli, kaj je mati? Mati je mati za vse življenje, tudi ko je stara in bolna, še vedno skrbi za svoje otroke!" 
Za mojo mamo je bila to velika skrb, cel dan se je s tem ukvarjala, kako bom preživela tisti dan brez hrane, jaz pa sem vse skupaj hotela vreči v smeti...
Skoraj kot Cankarjeva Skodelica kave!
Kam sem sedaj zapeljala vse skupaj!

Lep pozdrav

Ni komentarjev:

Objavite komentar