ponedeljek, 28. april 2014

28. 4. 2014: OD CVEKA DO ŠTIRICE - Z UČENJEM IN TAPKANJEM

Pozdravljeni!

   Kadar me starši prosijo, da pomagam njihovim otrokom s tapkanjem pri učnih težavah, jih seznanim z dejstvom, da svojemu otroku najbolj pomagajo tako, da začnejo tapkati sami. Priporočam, da tapkajo svoje strahove in frustracije v zvezi z otrokom, učitelji, šolo, programom ... da odtapkajo vsa prepričanja, da nekaj ni možno in da se bo slabo izteklo. Še posebej priporočam, da odtapkajo svoje slabe izkušnje in spomine na šolo. Sledita dve zgodbi o uspešnem tapkanju.  
   Take zgodbe me še vedno presunejo in čutim, da se še sama ne zavedam dovolj, kako močno orodje je EFT. Kaj je še možno!?!?

1. zgodba: za hčerko z odločbo je tapkala mama:
Pozdravljena,
tako sem navdušena, da moram takoj napisat mail!
 
Kot sem vam pravila, ima hčerka zaradi težav z matematiko in motoriko Odločbo o prilagoditvi programa, ima pa tudi 2 uri učne pomoči na teden. V tem šolskem letu (3. letnik srednje ekonomske šole) ji je matematika delala res velike preglavice in je imela samo eno pozitivno oceno. Včeraj so pisali test, na katerega se je intenzivno pripravljala cel teden, tako da je v sredo zvečer imela vsega čez glavo in je bila zelo nervozna. Predlagala sem ji, da bi odtapkala nekaj krogov, da se umiri, pa me je zavrnila in rekla, naj kar sama tapkam. In sem res. Včeraj, ko sem jo oddala na avtobus, sem začela in tapkala vse do začetka pouka (pisali so 1. uro). Predelala/pretapkala sem vse strokovnjake, ki so izdali mnenje in mislijo, da hči ne zna matematike, pa njen odnos do tega, ker je že začela verjeti, da ona pa res ni za matematiko in jo ne bo nikoli popravila, pa do profesorice,... ma vse, kar mi je padlo na pamet v tistem času. Ko je prišla domov, sem ji povedala, da sem tapkala, pa je rekla, da se ji je zdelo, ker je bila med testom popolnoma mirna in so se ji postopki za reševanje nalog kar slikali pred očmi....
 
Največje presenečenje pa je bilo danes, ko mi je sporočila, da je test pisala 4 po normalnem točkovniku, po prilagojenem (običajno odstranijo dve nalogi in s tem prilagodijo test, včeraj niso) pa bi pisala 5! Pa če to ni čudovito :)! 

Lep dan vam želim in vas lepo, lepo pozdravljam.
Seveda lahko objavite, take zgodbe so živ dokaz, kako hitro in učinkovito deluje EFT. Tudi pri tistih, ki ne verjamejo vanj.

2. zgodba: z dislektikom sem tapkala dvakrat, sedaj tapka mama in občasno tudi sin
Zdravo, Berta!

Sin (6. razred) je v sredo pisal spis ločeno s pedagoginjo. Malo je rekla, da mu je pomagala pri organizaciji. Napisal je bolj malo, pol strani velikega lista. Danes je dobil spis popravljen in učiteljica ga je nagradila in mu dala 4444444444. Neverjetno, da obstajajo še taki ljudje, ki razumejo razliko med vloženim trudom in končnim rezultatom. Rekla je, da je napisal vse, kar je zahtevala.

Smo pa vmes tudi malo tapkali na temo glupih spisov in kdo se jih je sploh zmislil in zakaj nam to sploh rabi ...
Lepe počitnice!!! 

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako tapkanje lahko koristi tudi vam. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280) .​

MAJA IN JUNIJA NE BO SKUPINSKEGA TAPKANJA NA OŠ DEKANI.

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s. p.
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
             
"Vedno manj je tega, kar verjamem in vedno več je tega, kar čutim.​"

Ni komentarjev:

Objavite komentar