ponedeljek, 30. junij 2014

30. 6. 2014: STRAH ME JE POVEDATI PO RESNICI

Pozdravljeni!

   Partnerju sem se zlagala in ko je prišla resnica na dan, sem se opravičila in pojasnila, da me je bilo strah povedati po resnici. Seveda je bil prizadet in nobeno opravičilo ni zaleglo. Izrekel je stavek, ki me je presenetil:
   "KAJ LAGATI TE PA NI STRAH?"
   Situacija je bila boleča za oba in lotila sem se tapkanja. Spomnila sem se svojih otroških laži in ugotovila, da sem lagala, da bi me sprejeli, da bi me imeli radi. Vprašala sem se, kaj naredim danes. Ko čutim, predvidevam, da se oseba, ki mi veliko pomeni, ne bo strinjala z mano, sem tiho ali se zlažem.

KARATE:
Čeprav me je strah povedati resnico, se popolnoma in globoko sprejemam.
Čeprav me je strah povedati resnico, ker se bojim, da bom ostala brez ljubezni, se imam rada.
Čeprav me je strah povedati resnico, ker se bojim, da me bodo kregali, kaznovali, sem OK.   
PO TOČKAH: strah me je, bojim se, da me bodo kregali, bojim se, da bom kaznovana, če povem po resnici... 
   Telo se je odzvalo s stiskanjem v grlu in težkim dihanjem. Tapkala sem, dokler se ni pomirilo. 
   In spomnila sem se še enega dogodka iz otroštva: staršem sem povedala resnico, pa so mi rekli, da si izmišljujem.

...in prejšnji teden je Pika v blogu zapisala:
In se je jasno, kristalno jasno ponovno pokazalo – ljudje smo socialna bitja in z vsako celico svojega telesa čutimo potrebo nekam pripadati in se povezovati, se pravi, biti nekje sprejeti.
In imamo še drugo, skoraj enako močno potrebo - da se izrazimo, da izrazimo svoje občutke, sebe, kakršni smo.
Težava nastane, kadar obe hkrati ne moreta biti izpolnjeni.
Katera mislite, da se takrat umakne?
Vedno se umakne potreba, da se pokažemo taki, kot smo, da se na nek način izrazimo.
Potreba, da smo sprejeti, je močnejša.
In ko tapkamo, sta HKRATI potešeni obe – lahko se izrazimo, taki kot smo in se hkrati sprejemamo – sprejemamo in sprejmemo taki, kakršni v resnici smo.
Brez cenzure in sodbe.
Neprecenljivo.
Tapkanje je zakon:)))))))))))))))))))))))))))))


Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako tapkanje lahko koristi tudi vam. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti  (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280).

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p.
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
             
"Vedno manj je tega, kar verjamem in vedno več je tega, kar čutim.​"

Ni komentarjev:

Objavite komentar