ponedeljek, 24. november 2014

24. 11. 2014: ZMOREM - NE ZMOREM

Pozdravljeni!

   Na šoli že tretje leto vodim EFT krožek. Večinoma začnemo srečanje s pogovorom ali s pravljico. V petek pa sem na tablo napisala:

                  ZMOREM                                                 NE ZMOREM

in učence prvega in drugega razreda povabila, da pridejo k tabli, dopolnijo zapis ali pa mi povejo (ker ne znajo še pisati). Naštevali so, da zmorejo narediti preval in kolo pri športu, da zmorejo čuvati bratca, kaj naredijo sami doma in kaj v šoli. Prav tako so naštevali, česa ne zmorejo.
   Potem sem jih vprašala, KAKO SE POČUTIJO, ko nekaj zmorejo in kako, kadar jim ne gre:
- ZMOREM: dobro, veselo, srečno, najbolje na svetu, močno (jaz sem dodala še zadovoljno in sposobno);

- NE ZMOREM: žalostno, jezno, nesrečno, tečno, slabo mi je, glava me boli, ogroženo. Ta zadnja beseda iz ust prvošolke me je presenetila, zato sem jo prosila, da mi to razloži. Kar takoj je izletelo:
- Počutim se ogroženo, ker ne vem, kaj se bo zgodilo, če tega ne naredim.

  Vsak si je izbral eno stvar, ki je še ne zmore in ob tem čuti neprijeten občutek. Te občutke smo ubesedili ob tapkanju. Učenci so zehali (znak, da se sproščajo napetosti), sprožile so se bolečine v želodcu in v glavi in ko smo končali, so rekli, da se počutijo dobro, lažje.
   Nisem jih še videla, da bi mi poročali, kako jim je šlo po tapkanju, sem se pa spomnila, kako mi je pred tedni ena deklica povedala, da se ne boji več zavrteti na drogu na igralih, ker je ta strah odtapkala. 

   Vse je lažje, ko odložimo bremena ...

Prikazan je element

Vabljeni na ZAČETNO ŠTIRIURNO DELAVNICO EFT TEHNIKE, ki bo vPONEDELJEK, 1. 12. 2014, od 17.00 - 21.00 ure na DEBELEM RTIČU V DVORANI HOTELA ARIJA 
Cena: 40€. Za dijake, študente, upokojence, brezposelne ali če prideta dva iz istega gospodinjstva 10% popust. Prosim za predhodne prijave! 
(Delavnico lahko organiziramo tudi v vašem kraju. Pokličite, da se dogovorimo.)
Na delavnici boste izvedeli nekaj teorije in se naučili vse štiri korake "osnovnega recepta". Naučili se boste:
-  kako si pomagati s tapkanjem, kadar vas muči bolečina; 
-  kako s tapkanjem zmanjšati ali prekiniti navezanost na določeno hrano, pijačo;
-  kako s tapkanjem ublažiti ali povsem odstraniti negativne občutke, ki jih občutimo, 
   ko se spomnimo na nek stresen, travmatičen dogodek.

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako tapkanje lahko koristi tudi vam. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280).​

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija, s.p.
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                           ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
             
"Vedno manj je tega, kar verjamem in vedno več je tega, kar čutim.​"

Ni komentarjev:

Objavite komentar