ponedeljek, 12. januar 2015

12. 1. 2015: KAKO ZAKURITI V KAMINU

Pozdravljeni!

    V soboto sem imela delavnico tapkanja v Materiji. Zbrale so se dobrosrčne, bistre in energične ženske vseh starosti. V dobri družbi je čas hitro minil in dogovorile smo se za še eno tapkalsko srečanje. Večinoma so za tapkanje prvič slišale na predstavitvi pred tremi tedni. Navdušeno so pripovedovale o prvih pozitivnih izkušnjah. Slišale pa smo tudi meni najbolj prisrčno tapkalsko zgodbo.

    V družini, kjer je tapkanje vsakdanji pojav, je mama poskušala zakuriti v kaminu. Ker nikakor ni hotelo zagoreti, je zaklicala po hiši: 
- "Kaj narediš, da tebi vedno zagori?" Vprašanje je bilo namenjeno sedemnajstletni hčeri, ki med tednom zakuri v kaminu.  
"Ali si tapkala?" je hči odgovorila z vprašanjem.
- "Tako je pri nas," je dodala nona, ki je povedala zgodbo.

   Otroci in ljudje, ki so neobremenjeni s predstavami o mogočem in nemogočem, ENOSTAVNO POSKUSIJO in si ustvarijo mnenje na osnovi lastnih izkušenj. Nisem dvomila v resničnost te zgodbe, vendar sem vseeno poklicala mamo, ki je vse potrdila, najbolj pa me je zanimalo, kaj hči tapka. Takole mi je povedala:
   "Prva pridem domov in v hiši je hladno. Nima smisla, da čakam na druge. Vseeno se mi ne da, zato tapkam. Tapkam vse, kar mi pade takrat na pamet (se vidi, da je bila pri meni na tečaju ). Npr.: 
   Čeprav je v hiši zoprno hladno in se mi ne da kuriti v kaminu, sem vseeno OK.
   Čeprav me je strah, da se bo kadilo in ne bo zagorelo, sem OK.
   Čeprav bi sedaj raje delala kaj drugega, kot pa kurila v kaminu, sem v redu taka, kot sem...
Potem zakurim in gori."
 
   Ob tej zgodbi sem se spomnila na indijanski ples za dež. Ne moremo ga razumeti, vendar je dejstvo. 
 

   VABILA:
- V SREDO,14.1.2015, OB 18.00 uri otvoritev Studia Sandra
 (TOMAŽIČI 32,6276 POBEGI – SV. ANTON)
Vabimo vas na brezplačno predstavitveno urico sproščanja s pomočjo meditacije.Studio Sandra je prostor, kjer se boste lahko sprostili, razgibali in se predvsem naučili drugačnega pogleda na življenje. Z različnimi delavnicami na temo osebne in duhovne rasti, vam bomo povrnili mir in zaupanje vase. (Tudi tapkali bomo!) sandra.majcen@gmail.com ali 041 784 613

- V ČETRTEK
, 15. 1. 2015, bodo ob 18.00 uri, v čitalnici Fulvia Tomizze, (
Čevljarska 22, Koper)
 predstavitvene delavnice:
BODI NAJBOLJŠA RAZLIČICA SAMEGA SEBE
Delavnice bodo vodile:
SUZANA LOVRENČAK, licenčna inštrukturica po sistemu Savine Atai 
Zakaj si pri vsem naštetem lahko pomagamo z Jogo obraza do že osvojenih novih navad za katere menimo, da so dobre za nas in jih kljub trudu spet velikokrat 
opustimo.
BERTA REBOL, učiteljica in izvajalka EFT 
EFT – tapkanje, ko veš česa te je strah, pa strahu ne obvladuješ.
SARA PAROVEL, Theta Healing praktik, učitelj zakona privlačnosti
Zakaj kljub poznavanju zakona privlačnosti ob poplavi knjig na to temo in 
raznih seminarjev, videov in meditacij težko izkoreninimo razmišljanje na 
nezavedni ravni.
GABRIJELA KUKOVAC PRIBAC, pedagoška vodja v Mladinskem zdravilišču in letovišču Debeli Rtič
Pozitivna avtoriteta, kaj so nas naučili starši in kaj učimo mi? 
Predstavitev veščin & teorije.
Delavnice so brezplačne.

Naslednja delavnica tapkanja bo februarja na Debelem Rtiču. Zbiram prijave.
Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako tapkanje lahko koristi tudi vam. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280).​

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija, s.p.
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
             
"Vedno manj je tega, kar verjamem in vedno več je tega, kar čutim.​"

Ni komentarjev:

Objavite komentar