torek, 3. marec 2015

3. 3. 2015: NAROBE SEM SE RODIL

Pozdravljeni!

   Med zimskimi počitnicami je bilo na Debelem Rtiču spet živahno, saj so sobe Mladinskega zdravilišča in letovišča napolnili otroci z vseh koncev Slovenije. http://www.rks.si/sl/Februar/Pocitnice_v_Mladinskem_zdraviliscu_in_letoviscu__Debeli_rtic/
    V dogovoru s pedagoško vodjo Gabrijelo Kukovec Pribac sem nekaterim skupinam predstavila tapkanje in bila vesela, ko sem slišala: 
- "Jaz pa to poznam. Moja mami tapka." 
- "Pri nas tapkamo pred ocenjevanjem v šoli."
    Vsaka skupina je bila zanimiva in drugačna. Pripovedovali so mi, česa jih je strah: teme, grmenja, pajkov, kač, psov, škorpijonov, injekcije, zobozdravnika, da bi jih kdo ukradel, tepel, da bi se jim kdo smejal, da ne bodo znali, da bodo dobili slabo oceno, da jih bodo starši ali učitelji kregali, da bi starši zboleli ali umrli ... Veliko strahov ... Pogovarjali smo se, kaj so do sedaj naredili, kadar jih je bilo strah in kakšne nasvete so dobili od odraslih oseb. Razmislili in povedali so, kje v telesu čutijo strah: tresejo se jim roke, kolena, včasih celo telo, srce razbija, tišči jih na stranišče, boli trebuh (želodec), čutijo težke noge in roke, ne morejo dihati (jih duši), stiska jih v grlu, trese se jim glas, ne morejo govoriti, razmišljati, v glavi imajo občutek teme ali praznine, preganja jih občutek, da bodo vse pozabili, oz. da nič ne znajo. Počutijo se enostavno grozno. Vsak si je izbral enega od strahov in skupaj smo tapkali ... in veliko zehali ... in spirali strah z vodo.
   Po skupinskem tapkanju je v eni skupini k meni pristopil droben fantič svetlomodrih oči in rahlo odsotnega pogleda ter povedal:
- "V šoli imam slabe ocene."
   Deloval je zmedeno in med pogovorom sem dobila občutek, kot da se mu je začel odstirati nov pogled na njegovo situacijo, pa tega še ni razumel v celoti. Ker se mu je mudilo k naslednji dejavnosti, sva se dogovorila, da se dobiva naslednji dan.
   Ko sva se naslednji dan pogovarjala o njegovih šolskih težavah, sem ga mimogrede vprašala, kako se je poškodoval (opazila sem majhno telesno nepravilnost).
- "Nisem se poškodoval, to imam od rojstva in to tudi," mi je razlagal. "Veste, jaz SEM SE NAROBE RODIL." 
   Tapkala sva toliko časa, da je spremenil pogled na svoje telo. Na koncu je ugotovil, da je nekaj posebnega, da je sicer videti malo drugačen, vendar ni z njim nič narobe.
   V nadaljevanju pogovora pa sem spet slišala stavek:
- "NAROBE SEM SE RODIL." Tokrat sem bila bolj pozorna. 
- "Kaj to pomeni? Ali mi lahko razložiš?" Razmišljala sem, da se je mogoče rodil s carskim rezom, z ritko naprej, prezgodaj ali prepozno. 
- "Nisem zajokal in nisem zadihal. Zdravnik me je rešil. Skoraj sem šel." V njegovem pogledu je bil strah. 
   Seveda sva tapkala. Čudovito se je vživel in spustil strah iz svojega telesa. Verjetno ga je ostalo še kaj, saj nisva uspela pretapkati vseh travm njegovega še ne desetletnega življenja. Poslovila sva se in upam, da bo tudi sam še kdaj tapkal.

   Meni pa ne gre iz glave, kako je izrekel stavek: Narobe sem se rodil. Gotovo ga je slišal od odraslih. Ali si ga je pogosto ponavljal? Kakšen vpliv je imel na njegovo samopodobo?
   
   V pisarni pedagoške vodje na Debelem Rtiču sem se tega dne zastrmela v napis:
KAR SEJEŠ, TO ŽANJEŠ,
KAR DAJEŠ, TO DOBIŠ,
KAR MISLIŠ, TO SI.

​​POSREDUJEM PIKINO VABILO:
Sobota, 7.marec 2015 - 4.vseslovenski dan za tapkanje v Ljubljani
Vseh naslovov predavanj vam (enako kot lani) ne bom povedala vnaprej, potem zmanjka faza prijetnega presenečenja – mislim, da nam prav prijetnih presenečenj v vsakodnevnem življenju manjkaJJ.
Takole bomo torej tapkali:
Katja Lapkovski Kvas – En dogodek - mnogo vidikov + naše ''zaobljube". Včasih se nam "zatakne", ko tapkamo na specifičen dogodek - razlog je mogoče naša takratna ''zaobljuba'' ("Nikoli več si ne bom dovolil biti ranljiv"/"Nikoli več si ne bom dovolil izpostavljati." / "Nikoli več si ne bom dovolil nečesa si močno želeti" ... itd.)
Helena Cesar: Kako znanja o krožnih povezavah med organi iz Tradicionalne kitajske medicine (TKM) s pridom uporabimo pri učinkovitem vsakodnevnem tapkanju.
Nataša KelharNe mudi se mi, imam čas! Čas kot vrednota / čas kot stres
Barbara Žetko: Naši neizkoriščeni talenti, zatiranje naše ustvarjalnosti, .... in kako nam EFT lahko pomaga
Apolonija Klančar: Samo! Sprejemanje Tapkanje pomaga, da mi je lepo v lastni koži in da lahko uživam v tem, kar sem. Se imam lahko rada, ko pa se že od malega učim, da '...nisem vredna, nisem dovolj dobra...'? Je brezpogojno sprejemanje samega sebe brezbožno dejanje ali odpira vrata v svet, kjer to ljubezen lahko radostno razdelim še drugim?
Posebni gost bo letos iz ZDA, ki je konec koncev izvor tega našega tapkanja – na obisk in na oder pride Jade Barbee, moj kolega pri organizaciji AAMET, eden od ekipe, ki izvaja EFT projekt v Newtownu v ZDA.
 
Torej tako kot vedno do sedaj – prijazen dan za odklop, ogromno tapkanja med iskrenim zaziranjem vase, topla sveže pripravljena ekološka vege hrana za kosilo (kuha nam Maša iz Gurmame http://www.gurmama.com/), pecivo in kava popoldan, žrebanje super nagrad – in še kaj.
Dan je namenjen predvsem druženju, ustvarjanju varnega prostora za rast in premike, zato je cena ostala simbolična - za pokrivanje stroškov hrane in najema dvorane.
Z zbiranjem in registracijo bomo začeli ob 9h, vsak od udeležencev bo za dober začetek dneva dobil na licu mesta sveže zmiksan sok (smoothie) iz ekoloških sestavin (organizira tapkalka Katja, Presnica - http://www.presnica.com/).
Cena
​:​
 40 EUR. Lokacijo javljam samo prijavljenim, seveda pa je že določena.
​ Prijave na: ​
pika@eft-slovenija.si 
 
Množični dnevi za tapkanje so neverjetno blagodejni – deloma zaradi vodenega tapkanja, jasno – še bolj pa zaradi občutka medsebojne podpore. In objemov v živoJJJ.

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako tapkanje lahko koristi tudi vam. Individualno tapkanje traja dve uri in stane 50€ (če se odločite za 5 srečanj, je peto zastonj). 
Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€.
Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280).​

Lep pozdrav 

        Berta Rebol 
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
             
"Vedno manj je tega, kar verjamem in vedno več je tega, kar čutim.​"

Ni komentarjev:

Objavite komentar