ponedeljek, 7. september 2015

7.9.2015: A TAKO TI RAZMIŠLJAŠ...

Pozdravljeni!
   
   Na začetku svoje učiteljske poti sem imela sodelavko, s katero sva imeli le malokaj skupnega, saj je bila precej starejša od mene, poročena, prihajala je iz drugačnega okolja ... Nisva imeli skupnih interesov ali enakega okusa glede česarkoli, niti enakega pogleda na učiteljski poklic. Skupno nama je bilo to, da sva se del poti v službo peljali z istim avtobusom in da sva se obe veselili tega časa, ki sva ga zapolnili s klepetom. 
   Mene je zanimala joga, meditacija, zdrava prehrana in različna področja duhovnosti. Njej je bilo vse to novo in tuje. Veliko je spraševala, da si je lažje predstavljala, o čem govorim. Včasih pa je pripomnila: 
   "A TAKO TI RAZMIŠLJAŠ..." To je izrekla z otroškim začudenjem. Ni rekla, da se strinja, niti, da se ne. Dala mi je vedeti, da me je slišala. In to je bilo neprecenljivo.
   Ob njej sem se počutila sprejeto in v redu, taka, kakršna sem. Njen odziv na sočloveka ni bil: dober - slab, član - ni član, v redu - ni v redu, sprejmem - ne sprejmem, z mano - proti meni ... Bila je najbolj ne-obsojajoč človek, kar sem jih do tedaj poznala. Večina ljudi se tako vede le v stanju zaljubljenosti, ko je občutek povezanosti in vključenosti pomembnejši od imeti prav in zmagati.
   
   Jaz vstopim v tako stanje ne-obsojanja in sprejemanja s tapkanjem. Deklica, s katero tapkam, je to opisala s stavkom: "Samo Berta me razume."  In sprejemanje vodi k spremembi. Zato tapkam:

Čeprav še vedno obsojam in krivim, se popolnoma in globoko sprejemam.
Čeprav še vedno ne razumem, zakaj ..., se popolnoma in globoko sprejemam.
Čeprav si močno želim spremembe in se je hkrati bojim, se popolnoma in globoko sprejemam in se imam rada.

    Če vas je to razmišljanje nagovorilo, pa imate več vprašanj kot odgovorov, vas vabim na prihajajoče dogodke v Jezikovno šolo Eurocenter:
Predstavitev EFT tehnike ali tapkanja v sredo, 9. 9. 2015, ob 18.00 uri (uvodno predavanje, približno eno uro in pol)

Začetna štiriurna delavnica uporabe EFT tehnike, v soboto, 19. 9. 2015, od 9.00 - 13.00 ure.
Cena: 
​5​
0€. 
​Za zgodnje prijave, do 10. 9.​ 2015, 20% popust.
Če ste na delavnici že bili, pa bi radi osvežili znanje in tapkali v skupini, 20€. 
Obvezne predhodne prijave do 
​18​
​9​
. 2015. 
Če želite delavnico v vašem kraju, mi sporočite!

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako tapkanje lahko koristi tudi vam. 
Individualno tapkanje traja eno uro in pol in stane 50€
​. ​
Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€
.
 
Možno je tudi tapkanje po skypu.
Če se odločite za 5 srečanj
​ imate 20% popust​
.
 
Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280).​

Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter (stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)!
Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
             
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"

Ni komentarjev:

Objavite komentar