ponedeljek, 11. januar 2016

11.1.2016: PO DELAVNICI in PONUDBA za naslednje delavnice

Pozdravljeni!

   Zanimivo je opazovati, kako se na delavnici posamezniki "seštejejo" v skupino, ki postane nova kvaliteta. Vsak posameznik s svojim prispevkom vpliva na potek delavnice. Spremembo naredi že sama fizična prisotnost, pa tudi če bi bili ves čas tiho. Sama sem že trikrat obiskala EFT delavnico 3. stopnje in je bila vsaka drugačna, čeprav smo vsakič predelali isti program. Seveda sem bila v treh letih tudi jaz vsakič drugačna.

   Zame je  vsako vodenje delavnice nekaj posebnega. Prvo tapkanje Od spočetja do rojstva pa je bila čudovita izkušnja, ki jo težko opišem z besedami. Kot da bi besede prihajale "skozi mene in ne iz mene". Po delavnici mi je prijateljica poslala tole pismo:
Dobro jutro, Berta,
to je bilo pa fantastično izpeljano. Nisem vešča v pisanju, da bi ti lahko opisala, kako sem doživela to delavnico. Se bo treba en dan odpraviti na Slavnik, da ti povem na štiri oči. :)
Brez razmišljanja je bilo to za mene najboljše izpeljano tapkanje. Vem, da ne gre vedno tako, težko je predvidevati vnaprej. Prijetno si me presenetila, kako si nas vsakokrat lepo pripeljala nazaj na temo - ok, manjši odkloni, potem pa spet v tirnice. Vrhunsko, res izpeljano na nivoju. 
Pa kako si pri vsaki takoj opazila spremembo v počutju, kako si bila res z vsako 100% povezana - neverjetno. Jaz sem "tehnik" in si to res težko predstavljam. Mislim, da smo se vse, res vse počutile 100% varno in 100% slišane. 
Ja, rojena in poslana si za to delo.
Pogled skozi tvoje okno me spremlja že celo jutro - hvala za vse. Sonja
Slika v vrstici 1

  PONUDBA za naslednje delavnice:

Kljub temu, da imamo pozitivno izkušnjo s tapkanjem, se večkrat zgodi, da se sprožijo podzavestni mehanizmi, ki nam "šepetajo" razne izgovore in kljub resni odločitvi, da bomo do konca izvedli zastavljen program, tega ne naredimo. Včasih pomaga, če se nekemu cilju zavežemo tudi z materialnim vložkom. 

Vsem, ki se boste januarja ali februarja prijavili in plačali paket delavnic od februarja do junija v enkratnem znesku 100€, podarim delavnico Manjkajoči košček (vrednost 50,00€).
Znesek 100,00€ nakažete na TRR: SI56 2900 0003 5289 815 za (namen) PAKET DELAVNIC 2016 ali plačate z gotovino na februarski delavnici. Datumi delavnic bodo objavljeni en mesec naprej.

V januarju bosta še dve delavnici Od spočetja do rojstva:
- sobota, 30. 1. 2016, od 16.00 do 20.00 (že skoraj polna skupina),
- nedelja, 31. 1. 2016, od 16.00 do 20.00.
��POT OSEBNEGA MIRU 2016  ��
Z BERTO DO NOTRANJE HARMONIJE
JANUAR              
Od spočetja do rojstva
FEBRUAR
Otroštvo do šole
MAREC
Osnovna šola
APRIL
Srednja šola - puberteta
MAJ
Nesrečne ljubezni
JUNIJ
Odnos do telesa
JULIJ, AVG.
Teme po izboru prisotnih tapkalcev
SEPTEMBER
Mama in jaz
OKTOBER
Oče in jaz
NOVEMBER
Partner in jaz
DECEMBER
Otroci in jaz
OBVEZNA JE PREDHODNA PRIJAVA na: 040 516 280 ali berta.rebol@gmail.com
Tapkanje bo potekalo v manjših skupinah do 12 udeležencev. Srečanja bodo v prostorih Jezikovne šole Eurocenter, Kidričeva ulica 46, v Kopru ali pa pridem jaz k vam. Pišite mi, da se dogovorimo.
CENA: 20€. Če ste v finančni stiski, mi napišite mail. Dostopno bo vsem zainteresiranim!

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam. Individualno tapkanje traja eno uro in pol do dveh in stane 50€. Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€.
Možno je tudi tapkanje po skypu. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). Če se odločite za 5 srečanj, imate 20% popust.​
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter (stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)​​! 
Več informacij o dogodkih po Sloveniji: http://eftnovice.blogspot.si/

​​

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p.
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
            
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"

Če menite, da bi ta informacija koristila še komu, bom vesela, če jo boste posredovali naprej. Hvala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar