torek, 19. januar 2016

19.1.2016: VARNO NA POTI K SEBI

Pozdravljeni!

   Zadnje čase me je več prijateljev in znancev opozorilo na reklamno kampanjo, ki oglašuje EFT ali tapkanje kot hitro in učinkovito metodo in zagotavljajo, da je le par srečanj dovolj, da "vam terapevtke odstranijo" vaše težave. 
   Moja izkušnja s tapkanjem je predvsem ta, da je EFT učinkovit in varen. Po koščkih lahko pridemo v stik s spomini in/ali občutki, samo toliko, kolikor danes zmorem. Nekateri (tudi jaz) bi radi vso bolečino, ki se je nabirala skozi leta, desetletja in celo čez več generacij počistili hitro, čim hitreje. Živimo pač v takem času, ko nam tehnika ponuja hitre rešitve. Naše telo in duševnost pa najboljše delujeta v varnem okolju ljubečega (samo) sprejemanja. Izvajalci smo vaši spremljevalci na poti do sebe, ker je včasih strašljivo in si v dvoje ali v skupini upamo več. 
   Vabljeni k branju izpovedi pogumnih tapkalcev. Prišli so, čeprav jih je bilo strah, kaj bodo občutili ali izvedeli o sebi.
   
Pozdravljena, Berta :)
Najprej se ti zahvalim za delavnico, HVALA ti iz srca! Nimam besed za prečudovito izkušnjo, ki sem jo doživela na tej januarski delavnici. Osnove tapkanja sem koliko toliko poznala, s tabo pa sem se prvič srečala (vsaj v tem življenju ;)) in si res izjemna oseba, čudovita, sončna, srčna, topla, čutna, nasmejana in delavnico si vodila tako lepo mirno, z ljubeznijo, vse nas si uskladila z lahkoto in vse je potekalo zelo sproščeno. Všeč mi je tudi, kako si sistematično organizirala delavnico, oz.sklop delavnic in zajela vse pomembno :)) 
Po prvi delavnici sem prav navdušena nad doživetim - tapkanje je prav prijetno in na koncu (in še naslednji dan) sem se počutila, kot da je vsa nepotrebna zgoščena energija šla iz mene in sem se počutila prijetno prazno in lahkotno in veseloooo, malo sicer utrujeno, ampak sproščeno, dihala sem s celim telesom :)) in se že veselim naslednje delavnice :)) 
Tako da, Berta, zlata si! in hvala ti *******  Objem, Tanja

Pozdravljena!
Moram povedati,da se po teh delavnicah izjemno dobro počutim. Čutim mir v duši in polna sem motivacije. Delavnica Od spočetja do rojstva pa mi je dala tisto, kar sem iskala... potrditev, da imam doma tisto, po čemer hrepenimo. LJUBEZEN in medsebojni odnosi je tisto bogastvo, ki bi ga moral imeti vsak človek na tem planetu. Pri sebi opažam spremembe, vidijo jih tudi drugi ljudje, ki me poznajo. 
Največ pa mi pomeni, da s tem, ko se spreminjam jaz, se  spreminja tudi moj sin  😃 ! Hvala Berti, hvala Željki, predvsem pa hvala sebi, da sem stopila na to pot in spoznavam krasne ljudi in se spreminjam, kot pravi Berta košček po koščku.... Se vidimo na naslednji delavnici. Vesna

Draga Berta,
prijetno druženje s tabo in ostalimi udeleženci me je kar prevzelo, posebej to, da smo si tako sproščeno in odkrito lahko zaupali precej intimne in boleče stvari, pač z namenom, da nas več ne bremenijo in nam odvzemajo moči v naslednjih letih, če so nam že morale do zdaj...
Sama ob tapkanju, ki se je navezovalo na obdobje od spočetja do rojstva, nisem imela posebnih bolečih doživetij. Najbrž bom na vrsti v kakšnem kasnejšem obdobju... ali pa ne. Ampak očitno nekje tudi mene čaka kakšen temen kotiček, poln navlake. ki je za počistit. Vsekakor  se nameravam udeležiti še večine ostalih srečanj, da si pomagam pri stvareh, ki mučijo in bremenijo prav mene osebno.
Tvoje prijetno vodenje, sproščenost in ureditev prijaznega prostora, v katerem je bilo lepo preživeti tak nedeljski popoldan, je bilo zame res ena prava spodbuda, da se malo bolj posvetim tej tehniki. Zakaj ne, če pa pravijo, da pomaga... Pa še prijetno je..., kar nekako povezani smo vsi.
Hvala ti še enkrat, se vidimo na naslednjem srečanju. Tatjana

Zdravo Berta.
Na to delavnico sem se prijavil z namenom, da vidim, kako bo sploh izgledalo za naprej in nisem imel kakih posebnih pričakovanj. 
Ni mi bilo jasno, kaj bomo počeli 4 ure. Na srečo je že X (na moje presenečenje) zelo odkrito vrgla karte na mizo, tako da smo kar vsi odprli svoje nahrbtnike..., za kar se ji zahvaljujem. Skupni imenovalec skupine je bil "manjkajoči" oče/mož.
Počutil sem se varno, nekih novih uvidov nisem doživel, na koncu pa sem bil prijetno pomirjen.
Zavedam se, da vodenje takih kalibrov na kupu ni niti malo enostavno, zato se ti iskreno zahvaljujem. 
Se vidimo februarja. Amir

Pozdravljena Berta,
delavnice sem se udeležila zaradi psihičnega in fizičnega zdravja, ker, kot praviš ti, ne vemo, kaj se je dogajalo, s tapkanjem pa lahko to prečistimo.
Delavnica mi je bila všeč, ker je bila spontana in iskrena, pisana na kožo vsaki izmed nas. Po njej sem čutila blažen mir, kar zaspala bi na svojem stolu. Dan po delavnici opažam, da sem vse dnevne opravke naredila z veliko manj stresa in se v miru prepustila toku dogajanja čez dan. Že čakam na naslednjo. Katja

Teme delavnic... kot bi te poslali iz nebes, naravnost k nam v objem, za kar sem neizmerno hvaležna. Mateja

Pozdravljena Berta!
Še enkrat hvala za sobotno delavnico, mislim, da sem po dolgem času spet mirno zaspala:) Nataša

Pozdravljena Berta !
Delavnica je bila zame posebno doživetje. Odprli so se mi novi pogledi na moje rojstvo in  tudi na rojstvo mojih hčera. V  petek sem tapkala rojstvo starejše hčere, v soboto pa še za mlajšo. Moje počutje je sicer še nihajoče, a sem bolj mirna kot ponavadi.

VABLJENI:
V januarju bosta še dve delavnici Od spočetja do rojstva:
- sobota, 30. 1. 2016, od 16.00 do 20.00 (že skoraj polna skupina),
- nedelja, 31. 1. 2016, od 16.00 do 20.00.

​Februarske delavnice Otroštvo do šole:
- četrtek, 4.2.2016 od 16.30 do 20.30,
- sobota, 6. in 13. 2. od 16.00 do 20.00,
- nedelja, 14. in 28. 2. od 16.00 do 20.00​.

V NEDELJO, 7. 2. 2015, od 16.00 do 20.00 ure ZAČETNA EFT delavnica v prostorih Jezikovne šole Eurocenter, Kidričeva 46, Koper. Cena: 50,00€. Če ste na delavnici že bili, pa bi radi osvežili znanje in tapkali v skupini, 20,00€. 
Obvezne predhodne prijave. Če želite delavnico v vašem kraju, mi sporočite!

PONUDBA za naslednje delavnice:
Kljub temu, da imamo pozitivno izkušnjo s tapkanjem, se večkrat zgodi, da se sprožijo podzavestni mehanizmi, ki nam "šepetajo" razne izgovore in kljub resni odločitvi, da bomo do konca izvedli zastavljen program, tega ne naredimo. Včasih pomaga, če se nekemu cilju zavežemo tudi z materialnim vložkom. 
Vsem, ki se boste januarja ali februarja prijavili in plačali paket delavnic od februarja do junija v enkratnem znesku 100€, podarim delavnico Manjkajoči košček (vrednost 50,00€).
Znesek 100,00€ nakažete na TRR: SI56 2900 0003 5289 815 (Berta Rebol, Hrvatini 155a, 6280) za (namen) PAKET DELAVNIC 2016 ali plačate z gotovino na februarski delavnici. Datumi delavnic bodo objavljeni en mesec naprej.
��POT OSEBNEGA MIRU 2016  ��
Z BERTO DO NOTRANJE HARMONIJE
JANUAR              
Od spočetja do rojstva
FEBRUAR
Otroštvo do šole
MAREC
Osnovna šola
APRIL
Srednja šola - puberteta
MAJ
Nesrečne ljubezni
JUNIJ
Odnos do telesa
JULIJ, AVG.
Teme po izboru prisotnih tapkalcev
SEPTEMBER
Mama in jaz
OKTOBER
Oče in jaz
NOVEMBER
Partner in jaz
DECEMBER
Otroci in jaz
OBVEZNA JE PREDHODNA PRIJAVA na: 040 516 280 ali berta.rebol@gmail.com
Tapkanje bo potekalo v manjših skupinah do 12 udeležencev. Srečanja bodo v prostorih Jezikovne šole Eurocenter, Kidričeva ulica 46, v Kopru ali pa pridem jaz k vam. Pišite mi, da se dogovorimo.
CENA: 20,00€. Če ste v finančni stiski, mi napišite mail. Dostopno bo vsem zainteresiranim!

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam. Individualno tapkanje traja eno uro in pol do dveh in stane 50€. Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€.
Možno je tudi tapkanje po skypu. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). Če se odločite za 5 srečanj, imate 20% popust.​
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter (stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)
​​! 
Več informacij o dogodkih po Sloveniji: http://eftnovice.blogspot.si/

​​

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija, s.p.
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
            
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"

Če menite, da bi ta informacija koristila še komu, bom vesela, če jo boste posredovali naprej. Hvala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar