torek, 23. februar 2016

23.2.2016: POSODABLJANJE PROGRAMOV ... majhna, prestrašena deklica

Pozdravljeni!
   
   Prejšnji teden sem zaslutila, da na finančnem področju ponavljam nek neozaveščeni vzorec. Imela sem občutek, da bom ta klobčič misli, občutkov in vedenja lažje odmotala, če mi bo pri tem pomagala izkušena izvajalka. Maša mi je pomagala pregnati meglo iz glave in me nežno pripeljala do klasične ugotovitve, da ponavljam utečen družinski vzorec. Sama prepoznava vzorca pa za spremembo ni dovolj. Sprostili sva občutke, da spremembe niso varne, da ni moje...,  da mi ne pripada..., da si ne zaslužim..., da ne potrebujem... Na koncu me je vprašala, kaj bi si izbrala za mojo novo resnico, ki bo v skladu s tem, kar želim živeti sedaj.
"Posodobi svoj stari program. Veš, v letu 2016 obstajajo programi, o katerih se nam lani še sanjalo ni!" je veselo zaključila Maša.
   To je bila zame prava prispodoba. Kako pogosto se posodablja računalnik in telefon? Kaj pa jaz? Se sploh zavedam po katerih (zastarelih) programih deluje moj avtopilot? ... in hkrati upam, da bo kar po nekem čudežu enkrat bolje...
   Februarske delavnice so bile posvečene čiščenju neprijetnih čustev, ki se sprožijo ob obujanju spominov na otroštvo. (Dve delavnici sta še konec tega tedna, če bo večji interes, pa bo še kakšna v marcu.) Tudi na teh delavnicah smo posodabljali stare programe:
IZ STAREGA:
V NOV PROGRAM:
- odveč sem
- zaželena sem
- sama bom
- varno je prositi za pomoč
- vse mi dajo, samo ljubezni ne
- ljubljena sem, sprejeta sem
- posmehujejo se mi
- smešno je, skupaj se zabavamo
- ni se varno igrati
- sproščeno se igram in se zabavam
- jočem, nihče me ne razume in ne potolaži, jezijo se name
- vedno je ob meni nekdo, ki me razume in me potolaži, rad me ima
- sem majhna, prestrašena deklica
- sem velika, močna in pogumna
   .... in še mnoge druge...

   Vabljeni na skupinska tapkanja, kjer boste prepoznali svoj program in ga posodobili v varnem objemu skupine, ki vas podpira in razume! Prav tako bomo posodabljali svoje programe na Vseslovenskem dnevu za tapkanje v soboto, 12.3. 2016, v Ljubljani!

💟POT OSEBNEGA MIRU 2016  💟
Z BERTO DO NOTRANJE HARMONIJE

VABLJENI:
​Februarske delavnice Otroštvo do šole:
- sobota: 27.2. od 16.00 do 20.00,
- nedelja: 28. 2. od 16.00 do 20.00​.

Marčevske delavnice Osnovna šola:
- sobota: 5. in 19.3. od 16.00 do 20.00,
- nedelja: 6. in 20.3. od 16.00 do 20.00,
- četrtek: 17.3. od 16.30 do 20.30.

PETEK 18.3.2016, od 16.00 do 20.00 ure ZAČETNA EFT delavnica. 
Cena: 50,00€. Če ste na delavnici že bili, pa bi radi osvežili znanje in tapkali v skupini, 20,00€. 
Obvezne predhodne prijave. Vse delavnice bodo potekale v prostorih Jezikovne šole Eurocenter, Kidričeva 46, Koper. 
Če želite delavnico v vašem kraju, mi sporočite!

Draga Berta, 
v teh dneh po naši delavnici se pogosto v mislih vračam v varno zavetje tvoje sončne pisarnice in na svoj začetek. Vidim kroglico, majhno in ranljivo, a s trdnim jedrom, in vem, da bo vse v redu. Zdaj in tudi v prihodnje.
Prisrčna hvala za dragocena spoznanja in spomine.
Objem, Olga
p.s. Moje misli so ti vsekakor na voljo za objavo. Vesela sem, da lahko delim svoje občutke.

Pozdravljena!
V tej skupini sem se počutila res prijetno, kot da se že poznamo. Vse je bilo tako preprosto. Zdaj vem, zakaj sem tisti dan pozabila na tapkanje. Vse se zgodi z namenom.
Delavnica je bila super in dejansko občutiš to, kar se je dogajalo. Med delavnico sem občutila strah in solze, ko smo prišli do trenutka, da novico o nosečnosti mama sporoči družini. In res je, ko je moja mama povedala novico. so bili vsi zgroženi, kako lahko, ko pa vidi, kako je. Z očetom sta v tistem obdobju živela ločeno in odnos ni bil rožnat. Imela pa je že malo starejšega sina. Ampak ko sem se rodila, je bilo vse prijetno, toplo, bila je pomlad v mojem filmu, kot tudi v resnici. Ko sem se rodila, je bilo vse drugače. Vsi so me imeli radi.... Hvala ti.
Vsekakor lahko objaviš, mogoče komu kaj prav pride.

Lepo pozdravljena.
Rada bi se ti prisrčno zahvalila za prekrasno delavnico od spočetja do rojstva, ki si jo organizirala v Kopru. Prekrasen energetski občutek v skupini, ki sem jo prvič videla in enkratno počutje pri osebni vizualizaciji svojega rojstva.
Res lepa hvala za tvoj sprejem. Upam, da se kmalu spet vidiva.
Velik objem, Sara 

Berta, 
hvala za vse poslano in za delavnico, res je bilo enkratno, vsakič spoznam nekaj novega o sebi in svetu in se veselim naslednjega srečanja:))))
Drage pupce;)
hvala vam za včerajšnji popoldan!! :))) res sem se imela lepo lepo :))) in spoznala spet toliko o sebi in toliko 'spucala' z vašo pomočjo! Danes se počutim tako dobro, lahko in prazno:) in prav zabavala sem se :)))
Hvala Berta za odlično vodenje, usklajevanje, usmerjanje, za organizacijo in čokoladoooo :)))) Hvala vsem iz srca:******
Objem, Tanja

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam. Individualno tapkanje traja eno uro in pol do dveh in stane 50€. Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€.
Možno je tudi tapkanje po skypu. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). Če se odločite za 5 srečanj, imate 20% popust.​
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter (stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)
 ​​! 
Več informacij o dogodkih po Sloveniji: http://eftnovice.blogspot.si/
​​
Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p.
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
            
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"
Če menite, da bi ta informacija koristila še komu, bom vesela, če jo boste posredovali naprej. Hvala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar