torek, 1. marec 2016

1.3.2016: ČE ME BO DOVOLJ STRAH, BOM REŠENA

Pozdravljeni!

   V zadnjem času sem večkrat tapkala z ženskami srednjih let, ki navzven živijo urejeno življenje in imajo najmanj eno diplomo, globoko v sebi pa se počutijo nesposobne, nevedne, nevredne... 
   Njihovo življenje obvladujejo strahovi raznih vrst. Nekatere strahove so dobile kot dediščino od staršev, drugi so nastali kot posledica neprijetnih življenjskih izkušenj. In sčasoma ne izginejo ... Žal... 
   Nekaterih strahov se zavedamo in se trudimo živeti in preživeti tako, da se strašljivim stvarem in situacijam izogibamo, ali pa tako, da se z njimi soočimo in upamo, da se bomo navadili, oz. da bo strah izginil. Nekaterih strahov pa se niti ne zavedamo. Ko smo jih doživeli, so bili tako močni, da smo jih potisnili v območje nezavednega ... da smo sploh lahko preživeli. Tudi ti ne minejo sami od sebe. Samo potuhnejo se in v podobnih okoliščinah presenetijo z nepričakovano močjo.
   Prejšnji teden sva tapkali z gospo v tridesetih letih. Samostojna podjetnica z dvema diplomama, ki stremi k popolnosti. Pravi, da je bilo njeno otroštvo povsem običajno, vendar se v življenju bori z raznimi strahovi. Ugotovila je, da ji s tapkanjem življenje postaja lažje, manj stresno in manj utesnjeno. Čeprav vsakič premaga strah pred nastopanjem (poje v zboru), ta še vedno ni izginil. Ko pride na vrsto, da na vajah zapoje, čuti v želodcu močan občutek, kakor da bi ga "ovil kot cunjo". Ta občutek je spremljala nemoč v rokah, šibkost celega telesa in cmok v grlu. Slabotno se je nasmehnila in povedala, da se je spomnila dogodka iz srednje šole. Strah me je bilo, da bom vprašana fiziko. Takrat sem imela v glavi čudno misel: 
- "Če me bo dovolj strah, bo ta strah preprečil, da bom izbrana. Strah me bo obvaroval. Rešena bom in na varnem. Nevidna bom. In potem bom čutila olajšanje..." Telo je reagiralo na obujeni spomin, čutila je nervozo, trepetanje in drget telesa. Tapkali sva, dokler se niso telesni občutki pomirili in nadaljevali:
"Takrat nisem bila vprašana, telo si je zapomnilo ter naredilo to povezavo: strah me obvaruje. Brišem to povezavo. To je minilo, jaz sem preživela in dovolim telesu, da se sprosti. Od sedaj naprej izbiram, da sem v podobnih situacijah mirna, zbrana, sproščena in samozavestna. Življenje je igra, je eksperiment, ki vključuje tudi napake. Če se igram, se lahko smejem svojim napakam in drugi se smejejo z mano in ne meni."
   Ko sva zaključili, je dodala:
- "Hvala. Kaj takega mi nikoli ne bi padlo na pamet. Taka misel osvobaja..."

   Ena od udeleženk tapkanja od spočetja do rojstva je povedala:
- "Ko sem pretapkala svoje rojstvo, je moja 18-letna hči izgubila strah pred vožnjo z dvigali! Sedaj se vozi z njimi kot otrok v zabaviščnem parku!"

   Marca bomo tapkali spomine na osnovno šolo. Kakšna sprememba bi bila za vas, če bi sprostili negativni naboj spominov na osnovno šolo? In kako bi to vplivalo na vaše potomce??? Pridite, saj ima tapkanje nepredvidljive in daljnosežne pozitivne posledice! 

OBVESTILO: Vsi, ki greste na Vseslovenski dan za tapkanje v soboto, 12. 3. 2016, v Ljubljano iz Obalno-Kraške regije, ste vabljeni, da mi pošljete mail, da se organiziramo, prihranimo pri gorivu in se družimo še med vožnjo. Napišite, ali vzamete koga v svoj avto, ali bi raje prisedli in vožnjo prepustili komu drugemu. 

VABLJENI:
Marčevske delavnice Osnovna šola:
- sobota: 5. in 19.3. od 16.00 do 20.00,
- nedelja: 6. in 20.3. od 16.00 do 20.00,
- četrtek: 17.3. od 16.30 do 20.30.

Zbiram prijave za delavnico Od spočetja do rojstva in Otroštvo do šole. Ko bo dovolj prijav, bom razpisala datum delavnice.​

PETEK
​,​
 18.3.2016
, od 16.00 do 20.00 ure ZAČETNA EFT delavnica. 
Cena: 50,00€. Če ste na delavnici že bili, pa bi radi osvežili znanje in tapkali v skupini, 20,00€. 
Obvezne predhodne prijave. Vse delavnice bodo potekale v prostorih Jezikovne šole Eurocenter, Kidričeva 46, Koper. 
Če želite delavnico v vašem kraju, mi sporočite!

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam. Individualno tapkanje traja eno uro in pol do dveh in stane 50€. Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€.
Možno je tudi tapkanje po skypu. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). Če se odločite za 5 srečanj, imate 20% popust.​
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter (stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)
 ​​! 
Več informacij o dogodkih po Sloveniji: http://eftnovice.blogspot.si/

​​
Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p.
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
            
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"
Če menite, da bi ta informacija koristila še komu, bom vesela, če jo boste posredovali naprej. Hvala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar