ponedeljek, 29. avgust 2016

29.8.2016: IZ SLUŽBE PRIDEM IZŽETA

Pozdravljeni!

   Če bi se morali postaviti na spodnjo daljico, kam bi se razvrstili? 
  
 A = jaz sem kreator življenja, sprejemam odgovornost
​, moč​
          Slika v vrstici 2  
                                                    B = jaz sem žrtev, drugi so krivi
​, nemoč​
   
   Na eni od spomladanskih delavnic je udeleženka (48 let) povedala, da se ji služba tako upira, da razmišlja, da bi jo pustila, ker ne more več. "Rada bi delala nekaj, kar me veseli," je še dodala.
   Vsakemu, ki razmišlja o pomembnih spremembah v življenju (menjava službe, ločitev, selitev...), svetujem, da pred takimi odločitvami, tapka. Tapkanje omogoča, da na situacijo pogledamo bolj celostno, bolj široko. Odkrijemo lahko svoje vzorce, ki so nas privedli v tako situacijo ali stanje ter jih spremenimo. Brez tega je menjava česarkoli le še ena ponovitev iste zgodbe z drugimi igralci. Gospa mi je bila hvaležna za nasvet, saj sama ni pomislila, da bi ta problem lahko tapkala. Dogovorili sva se za individualno srečanje.
   Med tapkanjem karate točke je pripovedovala:
   "Iz službe pridem utrujena in izžeta. Imam težave z energijo. Ko sem doma eno uro, pridem k sebi.
   Delam na posebnem področju informatike in me je v začetku to delo zanimalo, vendar že dolgo v tem ne vidim nobenega smisla. Ne morem se spraviti k delu. Srfam po internetu, z zadolžitvami odlašam do zadnje minute in sem zato še v dodatnem stresu. Opravka imam samo z mrtvimi stvarmi, s papirji. Izpolnjevati moram formularje in še drugim grenim življenje z njimi.
   Moje delo ni cenjeno, lastni sodelavci so mi ubili voljo do dela. Naredim minimum od minimuma in imam zaradi tega slabo vest. Nič ne delam in sem izžeta!
   V službi ostajam zaradi udobja in spodobne plače. Šef mi ne teži in ne gleda pod prste. To mi včasih paše, včasih pa si želim, da bi me kontroliral, ker si predstavljam, da bi prej opravila svoje delo. 
   Z možem sva se dogovorila, da če se v enem letu ne sestavim, bom pustila službo. Rada bi počasi vpeljala spremembo, da bi poleg službe delala še nekaj, kar me veseli, vendar za to nimam energije..."
   Predlagala sem ji, da se tega širokega problema lotiva s tapkanjem prispodobe. Vprašala sem jo, kakšna slika ji pade na pamet, če pomisli na problem z naslovom Služba.
- "Črna luknja, nekaj praznega, nič ni in srka energijo..." Mislila je na to sliko in skupaj sva tapkali. Začutila je pritisk v glavi, vročino in pekoče oči. Nadaljevali sva s tapkanjem, vendar so ji misli od prispodobe zbežale nazaj k službi.
- "Denar ni vreden tega izčrpavanja. Za isto plačo delam že 10 let. Za mene nikoli ni bilo povišice. Prva leta na tem delovnem mestu sem naredila veliko, postavila stvari na mesto, vendar tega ni nihče opazil, nihče me ne pohvali, nihče tega ne ceni. Moji kolegi si delijo nazive in dobivajo povišice, jaz pa nič. Sem nihče... Jaz ne cenim svojega dela. (Iz želodca se ji je dvignila kislina in potrebovala je večjo količino vode.) Imam ideje, nimam pa volje za uresničitev. Rabim potrditev, da cenijo moje delo. Nimam motivacije..."
   Nekaj v njenem glasu mi je dalo slutiti, da imajo te misli in občutki korenine v otroštvu. Pojasnila mi je:
- "Jaz sem starejša in imam dve leti mlajšo sestro. Vedno je bilo samo po sebi umevno, da naredim vse sama in da imam v šoli vse 5. S sestro pa so se veliko bolj ukvarjali, ker ji v šoli ni šlo tako dobro kot meni. Jaz sem bila nevidna. Šele pred nekaj leti sem ugotovila, da me je (sedaj že pokojni) oče cenil. Jaz pa sem hotela mamino pohvalo! (Mama se je več ukvarjala s sestro.)"
   Sledil je en tak čaroben moment, zaradi katerih tako rada tapkam s klienti... Razširile so se ji oči, ker je spoznala:
- "Še vedno hočem pohvalo od tistih, ki me ne cenijo. Tam jo iščem, kjer je ni. Hočem in pričakujem...
    Kdaj boste že videli, kdo sem jaz?
    Kaj delam in kako sem krasna?
    Kakšna čudovita, sposobna oseba sem?"
   Spet je malo pomislila in povedala, da sploh ni res, da je v službi ne marajo. Le par sodelavcev ima, s katerimi se ne ujame prav dobro, vendar o njih razmišlja veliko več kot o množici drugih, s katerimi se razume.
   Vprašala sem jo, kakšna je sedaj prispodoba.
- "Črna luknja mi ne pade na pamet! Vse je bolj svetlo. Vidim se, kako lahkotno korakam proti službi. Vidim poslovno stavbo."

   Tako je prišla iz občutka nemoči do moči. Ko bo uredila svoj odnos do službe, bo pravi čas za spremembo v njeni karieri. Takrat se bo premaknila K NEČEMU, kar ji je bolj pisano na kožo. Kadar bežimo od slabih izkušenj, pa nam te sledijo kot senca.

V SEPTEMBRU VABLJENI NA:
  💟POT OSEBNEGA MIRU 2016  💟
Z BERTO DO NOTRANJE HARMONIJE

MAMA IN JAZ:
- sobota, 3.9.16, od 9.00 do 13.00;
- četrtek, 8.9.16, od 16.30 do 20.30;
- nedelja, 25.9.16, od 16.00 do 20.00.
Posamezna delavnica stane 20,00€​. Vabljeni, da pridete na več ponovitev ene teme. Vsakič se še kaj pokaže in prečisti. OBVEZNA JE PREDHODNA PRIJAVA na: 040 516 280 ali berta.rebol@gmail.com

- 24.9. od 16.00 do 20.00 Harmonija prostora z Barbaro Žetko iz Trsta

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam.
Individualno tapkanje traja eno uro in pol do dveh in stane 50€. Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€.
Možno je tudi tapkanje po skypu. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). 
NOVOST: OB PETKIH INDIVIDUALNA TAPKANJA V LJUBLJANI. 
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter (stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)​​! 
Več informacij o dogodkih po Sloveniji: http://eftnovice.blogspot.si/

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p.
                  http://eftzgodbezanavdih.blogspot.com/ - na dnu strani se prijavite na moja obvestila
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
            
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"
Če menite, da bi ta informacija koristila še komu, bom vesela, če jo boste posredovali naprej. Hvala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar