ponedeljek, 26. september 2016

26.9.2016: PO SREČELOVU...

Pozdravljeni!

   V sredo sem predstavila tapkanje v Novi Gorici. Odzvala sem se povabilu Klavdije Lutman (http://www.podjetnica.com/klavdija-lutman/), ki je v celoti organizirala ta dogodek. Med vožnjo v Gorico sem razmišljala o tem, kako sva se spoznali. Novembra 2012 je Pika Rajnar organizirala EFT popoldne v Kopru, na katerem sem predavala tudi jaz. V pavzi je Pika organizirala žrebanje nagrad. Nagrade so bile v skladu z dogodkom: knjige o EFT metodi in individualna tapkanja z izvajalkami. Tapkanje z mano je dobila Klavdija. Tapkali sva večkrat, v živo in po skypu. Druži naju podobna ljubezen do dela, Klavdija predano širi biodanzo, jaz pa tapkanje.
   Klavdija je pozdravila zbrano skupino in povedala svojo zgodbo o tem, kako sva se spoznali. Pred štirimi leti jo je v Kopru najbolj pritegnilo moje predavanje o tapkanju z otroki in srčno si je želela, da bi bila izžrebana za individualno tapkanje z mano. Bila je presrečna, ko se ji je želja uresničila. Ganilo me je, ko je iz denarnice povlekla listek z izžrebano številko 23, ki jo spominja na to, da je tistega dne imela srečo.
   Letos mi je pisala, da jo privlačijo moja tematska skupinska tapkanja in me vprašala, ali bi prišla v Gorico. Tako sva se spomladi začeli dogovarjati, da to idejo uresničiva jeseni.
   Po čudovitem večeru v Novi Gorici sem med vožnjo proti domu razmišljala, kako sva na tistem srečelovu obe imeli srečo.
   In kako daljnosežne posledice imajo lahko (navidezno) naključna srečanja.
   Ob vsem tem sem se spomnila zgodbe, ki se mi je pred leti vtisnila v srce: Delati dobro, ne da bi vedeli
Stara Sufitska zgodba govori o dobrem človeku, ki mu je Bog zagotovil, da mu bo uslišal eno prošnjo. Mož je dejal, da si želi, da bi delal dobro, ne da bi za to vedel. Bog mu je zagotovil, da bo njegovo prošnjo uslišal. Bog je videl, da je to tako dobra zamisel, da bo isto željo izpolnil vsakemu človeku, ki ga bo za to prosil. (Božo Rustja – Drobne zgodbe z biserom)

VABLJENI NA:
Začetna 4-urna delavnica v Kopru
​, Eurocenter, Kidričeva 46​
:
- ponedeljek, 3.10.2016, ob 16.30.

Začetna 4-urna delavnica v Novi Gorici:
-petek, 7. oktober, od 17.00 do 21.00 ure,
-sobota, 8. oktober, od 9.00 do 13.00 ure.
Prijavite se na tisti termin, ki vam bolj odgovarja. Delavnica bo v prostorih trgovine Zala in Pepe v Eda centru v Novi Gorici. Prijave sprejema Klavdija Lutman na klavdija.lutman@gmail.com ali 040 720 836. Če bo dovolj prijav, organiziramo delavnici na oba datuma, drugače pa na dan, ki bo ustrezal večini. O vsem boste pravočasno obveščeni.

 💟POT OSEBNEGA MIRU 2016  💟
Z BERTO DO NOTRANJE HARMONIJE
OČE​
 IN JAZ
:
​torek​
​11.​
​10​
.16, od 16.30 do 20.30
;
​sobota​
15.10​
.16, od 
​9.00​
 do 
​13​
.00
​- nedelja, 16.1016, od 16.00 do 20.00​
.
Posamezna delavnica stane 20,00€​. Vabljeni, da pridete na več ponovitev ene teme. 

HARMONIJA PROSTORA z Barbaro Žetko iz Trsta
- sobota, 22.10.16 od 16.00 do 20.00 http://www.eft-trieste.it/slo/news.php?id=796
Za vse delavnice je OBVEZNA PREDHODNA PRIJAVA na 040 516 280 ali berta.rebol@gmail.com

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam.
Individualno tapkanje traja eno uro in pol do dveh in stane 50€. Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€.
Možno je tudi tapkanje po skypu. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). 
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter (stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)​​! 
Več informacij o dogodkih po Sloveniji: http://eftnovice.blogspot.si/

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p.
                  http://eftzgodbezanavdih.blogspot.com/ - na dnu strani se prijavite na moja obvestila
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
            
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"
Če menite, da bi ta informacija koristila še komu, bom vesela, če jo boste posredovali naprej. Hvala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar