torek, 13. december 2016

13.12.2016: SPET TI PRAZNIKI...

Pozdravljeni!

   Letošnji december mi izjemno gladko in lahkotno teče. Začel se je z obiskom predavanja ob izidu knjige SINHRONICITETA - prebujanje Celote, ki jo je napisal hrvaški pisatelj in predavatelj Adrian P. Kezele. Za dogodek mi je povedala draga prijateljica, ki mi je pred sedmimi leti prenesla prve informacije o tapkanju. Dolgo časa mi je že jasno, da ni naključij, vendar pa sedaj odkrivam nek nov nivo komunikacije z Vesoljem. Bolj pogosto se mi dogaja, da se znajdem ob pravem času na pravem mestu, zavijem v pravo trgovino, prihajajo nove stranke, odpirajo se novi projekti, dobivam nepričakovana darila... 
   Po enem tednu takih srečnih dogodkov sem se vprašala, ali je možno, da je vse to posledica enournega predavanja. Ne vem. Sem se pa isti hip, ko sem se to vprašala, spomnila, da sem lani tri nedelje zapovrstjo vodila skupinsko tapkanje za zmanjševanje napetosti povezane z decembrskimi prazniki. http://eftzgodbezanavdih.blogspot.si/search?updated-min=2015-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2016-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=25 Posledice tapkanja so daljnosežne in včasih jih ne opazimo takoj, ali jih sploh ne opazimo, ker hitro pozabimo (na srečo!!!), kako smo nekoč stokali in tarnali. Čutim, da je besedna zveza VESELI DECEMBER med lanskim tapkanjem zgubila negativni naboj, uživam v vsakem dnevu in se veselim praznikov in praznovanj. 
   Želim si, da tudi vi mehko drsite skozi december in vas vabim na skupinsko tapkanje. http://www.obala.net/dogodki/3230/spet-ti-prazniki-o-groza

VABLJENI NA:
 💟POT OSEBNEGA MIRU 2016  💟
Z BERTO DO NOTRANJE HARMONIJE

OTROK IN JAZ: 
- ponedeljek, 19. 12., od 16.30 do 20.30, cena: 20€;

BREZPLAČNO TAPKANJE: SPET TI PRAZNIKI
- nedelja, 18. 12., od 16.00 do 18.00 ure. Čistili bomo neprijetne občutke v povezavi z "veselim decembrom". ​​S sabo prinesite vodo.

KREACIJA LETA 2017
- sreda, 21.12., od 16.30 do 20.30, cena 40€.
Kaj si želiš? Kako se sabotiraš? Odstranjevali bomo stare vzorce in sidrali nove.

Vse delavnice potekajo v Jezikovni šoli Eurocenter, Kidričeva ulica 46, Koper. OBVEZNA PREDHODNA PRIJAVA na 040 516 280 ali berta.rebol@gmail.com 

Tisti, ki ste se odzvali Pikinemu povabilu, in se boste z Obale peljali v Ljubljano, mi pišite, da se peljemo skupaj.

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam.
Individualno tapkanje traja eno uro in pol do dveh in stane 50€. Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€.
Možno je tudi tapkanje po skypu. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). 
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter
, Kidričeva 46, Koper​
 
(stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)​​! 
Več informacij o dogodkih po Sloveniji: http://eftnovice.blogspot.si/

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p.
                  http://eftzgodbezanavdih.blogspot.com/ - na dnu strani se prijavite na moja obvestila
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, 
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
            
"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"
Če menite, da bi ta informacija koristila še komu, bom vesela, če jo boste posredovali naprej. Hvala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar