torek, 16. maj 2017

16.5.2017: NE MARAM ZDRAVE HRANE!

Pozdravljeni!

   Na majskih delavnicah Odnos do telesa smo se "pogledali v ogledalo" in ob tem ugotavljali, da v ogledalu ne vidimo svojega telesa, ampak predstavo o sebi, ki smo si jo ustvarili skozi leta. Tragikomično je bilo, ko so udeleženke pripovedovale, kako se vidijo, in so se ostale prisotne čudile, kako je to možno. Seveda smo tapkale te slabe občutke o svojem telesu, da bi ga sprostile in napolnile s svetlobo.
   Skrb za telo vključuje tudi zdravo prehrano. Zadnja leta je na tem področju toliko novih in včasih nasprotujočih si informacij, da postajamo zmedeni in, žal, tudi apatični. Zdrav instinkt, to je telesni občutek, kaj bi jedli, ker telo to potrebuje, smo zamenjali z morjem teoretičnega znanja in s kupi slabe vesti, ker smo jedli nekaj, kar nam škodi in/ali redi.
   Na tapkanju v Novi Gorici smo doživele zelo močan odpor do besedne zveze ZDRAVA HRANA. Spomnila sem se, da je to pogost argument staršev, ki si seveda želijo/želimo, da se otrok lepo razvija in je zdrav. Ko se otroku upre določena hrana, ga prepričujemo, silimo... upor pa je samo še večji. Spomnila sem se, da sem nekoč za mizo bruhala, ker sem morala jesti žgance.

KARATE TOČKA: 
Čeprav nočem niti slišati o zdravi hrani, se popolnoma in globoko sprejemam.
Zdrava hrana mi gre na bruhanje in sprejemam vse občutke, ki jih zaznavam v telesu.
Čeprav vem, da je pomembno, kakšno hrano vnašam v telo, se mi upira ravno zdrava hrana. Glede na to, da so me silili z zdravo hrano, je to popolnoma normalno.

PO TOČKAH: ne maram zdrave hrane, zdrava hrana ni dobrega okusa, zdrava hrana smrdi, zdrava hrana se lepi na zobe in nebo, zdrava hrana ni lepa na pogled, zdrave hrane ne morem požreti dol, zdrava hrana mi gre na bruhanje, ne mi govorit', kaj je zame zdrava hrana, briga me, kaj je zdravo, jaz bom jedla tisto, kar mi paše, kadar mi paše in kolikor mi paše, upira se mi ves ta cirkus okrog hrane...

   Priporočam, da tapkate tudi vi! Uporabite svoje afirmacije, ki odslikavajo vašo resnično izkušnjo. Ko se reakcija telesa umiri, pa priporočam pozitivno zaporedje. 

KARATE TOČKA: 
Čeprav sploh ne vem, kakšno hrano potrebuje moje telo, se popolnoma in globoko sprejemam.
Čeprav sem zmedena in neodločna glede hrane, sprejemam vse svoje občutke.
Čeprav sem dolgo časa svoje telo zanemarjala, sedaj izbiram, da sem mu hvaležna in da ljubeče poskrbim zanj.

(Če imajo besede: ne vem, kakšno hrano potrebuje telo, sem zmedena in neodločna glede hrane, zanemarjam svoje telo..., močan čustven naboj, najprej tapkajte te afirmacije. Ko se boste počutili lažji, sproščeni, pomirjeni, pa je smiselno tapkanje pozitivnih afirmacij.)

PO TOČKAH: moje telo ve, kaj potrebuje, zaupam svojemu instinktu, izbiram svežo hrano, uživam v sočni, dišeči, okusni hrani, uživam hrano raznih barv, hrano uživam v lepem, mirnem okolju in v dobri družbi, hrano z lahkoto prebavim in telo vsrka vse potrebne hranilne snovi, blagoslavljam to hrano in ljudi, ki so jo vzgojili ter pripravili, hvaležna sem telesu, ki mi omogoča to zemeljsko izkušnjo...

Vabljeni na delavnice, kjer raziskujemo in opuščamo naše blokade in omejitve:

💟POT OSEBNEGA MIRU 2017💟 IN  
​                           ​
💫ŽIVLJENJE KOT IGRA 2017💫

LJUBLJANA (naslov sporočim prijavljenim):
- sobota, 10.6.2017: 💟 Odnos do dela in službe (9.30 - 13.30),
                               💫 Raziskovanje neznanega (16.00 - 20.00) .​

KOPER (Jezikovna šola Eurocenter, 
​​
od 17.00 do 21.00):
- ponedeljek, 29.5.2017: 💫 Nekoristni čustvi - krivda in zaskrbljenost,
- četrtek, 8.6.2017​: 💟 Odnos do dela in službe.

NOVA GORICA (naslov sporočim prijavljenim, od 17.00 do 21.00):
- petek, 16.6.2017: 💟 Odnos do dela in službe.

Vsaka delavnica je zaključena celota; ni potrebna udeležba na vseh ali po vrstnem redu. 
Obvezne predhodne prijave na berta.rebol@gmail.com ali 040 516 280.
CENA:
- en obisk 40€, ponovni obisk istoimenske delavnice 10€,
- POPUSTI PRI NAKUPU PAKETA DELAVNIC:
ŠTEVILO DELAVNIC
VREDNOST
POPUST
ENKRATNO PLAČILO
CENA ENE DELAVNICE
PRIHRANEK
3
3x40€= 120€
20%
96€
32€
24€
6
6x40€= 240€
25%
180€
30€
60€
9
9x40€= 360€
30%
252€
28€
108€
12
12x40€=480€
40%
288€
24€
192€
Popusti veljajo za delavnice iz programov Pot osebnega miru 2017 in Življenje kot igra 2017. Pri zneskih nad 200€ je možno plačilo na dva obroka.

💟POT OSEBNEGA MIRU 2017💟
Ustanovitelj EFT Gary Craig je v priročniku podal konkretna navodila, kako izpeljati postopek osebnega miru: Naredite spisek vseh nadležnih posebnih dogodkov, ki se jih lahko spomnite. Če jih ne najdete vsaj 50, ste bili površni – ali pa ste doslej živeli na Marsu. Številni ljudje jih bodo našli več sto. (Več v priročniku str. 71-73  http://www.eft-slovenija.si/eftprirocnik.pdf
Marsikdo se tega ustraši, zato vas vabim, da to naredimo skupaj!!! 
JANUAR
Od spočetja do rojstva
FEBRUAR
Otroštvo do šole
MAREC
Osnovna šola
APRIL
Puberteta
MAJ
Odnos do telesa
JUNIJ
Odnos do dela in službe
JULIJ
Odnos do denarja
AVGUST
Manjkajoči košček – slepa pega
SEPTEMBER
Mama in jaz
OKTOBER
Oče in jaz
NOVEMBER
Partner in jaz
DECEMBER
Otroci in jaz

💫ŽIVLJENJE KOT IGRA 2017💫
Vsak mesec bomo posvetili enemu poglavju iz knjige ŽIVLJENJE KOT IGRA, ki jo je napisal dr. Wayne W. Dyer. Besedilo daje izhodišča za naš fokus, EFT ali tapkanje pa je orodje za sproščanje neprijetnih čustev in omejujočih prepričanj.
JANUAR
Vzemite usodo v svoje roke
FEBRUAR
Prva ljubezen – ljubezen do sebe
MAREC
Ne potrebujete njihovega odobravanja
APRIL
Osvobodite se preteklosti
MAJ
Nekoristni čustvi – krivda in zaskrbljenost
JUNIJ
Raziskovanje neznanega
JULIJ
Zlomite spone konvencij
AVGUST
Past pravičnosti
SEPTEMBER
Nehajte odlašati – ZDAJ!
OKTOBER
Razglasite neodvisnost
NOVEMBER
Zbogom, jeza
DECEMBER
Portret osebe, ki je odpravila vsa področja napak
Ko sva se s prijateljico peljali proti Kopru na decembrsko tapkanje, sva ugotovili, da sva z delavnicami obe pridobili suverenost. Ko greš na delavnico, ti le ta da uvid, kaj moraš tapkati. Je lep začetek (in vedno dobra družba) nekega procesa. Če pa želimo spremembe, je treba delati. Vendar to ni težaško delo. Ravno nasprotno. Jaz v njem zelo uživam. 
Srečanj se neizmerno veselim 😊! Sprememb, ki jih čutim, je veliko. Na splošno lahko rečem, da bolj poslušam svojo intuicijo, bolj sem suverena v svojih odločitvah. Predvsem pa, ko imam "težavo",
​ ​
tapkam
!​
 
Simpl ko pasulj!  Anja

Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam.
Individualno tapkanje traja eno uro in pol do dveh in stane 50€. Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€.
Možno je tudi tapkanje po skypu. Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). 
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter,
 Kidričeva 46, Koper​
 
(stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)​​! 
Več informacij o dogodkih po Sloveniji: http://eftnovice.blogspot.si/

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, PRANIC HEALING,
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
                   http://eftzgodbezanavdih.blogspot.com/ - na dnu strani se prijavite na moja obvestila

"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"
Če menite, da bi ta informacija koristila še komu, bom vesela, če jo boste posredovali naprej. Hvala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar