torek, 14. november 2017

14.11.2017: NIČ SI NE ZAPOMNIM

Pozdravljeni!

   Tapkala sem s šestošolko, ki ima sicer dobre ocene, vendar pred ocenjevanjem doživlja hude stiske. Napade panike doživlja že en dan prej in zvečer ne more zaspati.
- "Jočem, tulim, ne bo šlo, spet bom dobila slabo oceno, učiteljica bo rekla, da sem plonkala, učiteljica me ne mara. (jok) Ne znam se učit', nič si ne zapomnim, če se učim sama. Jaz sem pozabljiva, kar preberem, takoj pozabim. Pozabim tudi, kar mi naročita starša..."
   Ta izliv čustev sva razdelili v manjše koščke, v ločena zaporedja. Ko je med tapkanjem drama in črnogledost v njej popustila, se je nagajivo nasmehnila in rekla:
- "Ne pozabim pa tistega, kar mi je pomembno ali zabavno. Če mi starši kaj obljubijo, tega nikoli ne pozabim!"

Diplomantka Urša Urek je "predvidevala, da večina učencev zazna, da si s tehniko EFT uspejo zmanjšati doživljanje strahu v stresni testni situaciji (pred pisnim preverjanjem znanja, pred ustnim spraševanjem ali govornim nastopom).
Vseh odgovorov je bilo dvesto dvainpetdeset, 41,30% učencev je odgovorilo, da jim tapkanje vedno pomaga pri zmanjšanju strahu v stresni testni situaciji, 39,30% učencev meni, da jim tapkanje včasih pomaga pri zmanjševanju strahu v stresni testni situaciji, 19,40% učencem pa tapkanje nikoli ne pomaga.
Po mnenju učencev je tapkanje pomagalo vedno ali včasih 80,60% vprašanih učencev pri zmanjševanju strahu v stresni situaciji."

Vabljeni na delavnice tapkanja, kjer raziskujemo in opuščamo naše blokade in omejitve. Obvezne predhodne prijave na
​ ​
berta.rebol@gmail.com ali 040 516 280.

V petek, 17.11.2017, toplo VABLJENI NA PREDSTAVITEV NOVE 
​METODE​
 
energijskega uravnovešanja INFINITY ALIGNMENT z njenim avtorjem 
JEAN MARCOM DEGIOANNIJEM! 
​Zbiram prijave!!!​

💟POT OSEBNEGA MIRU 2017💟 IN  
​                           ​
 💫ŽIVLJENJE KOT IGRA 2017💫

ILIRSKA BISTRICA (
​OŠ Antona Žnidaršiča​
)
- četrtek, 16. 11. 2017: Začetna praktična delavnica uporabe EFT metode (brezplačno) - od 16.30 do 20.30.

NOVA GORICA (SReČNI CENTER DAM, Tumova 5):
- petek, 24. 11. 2017💟 Partner in jaz (17.00 - 21.00)

KOPER (Jezikovna šola Eurocenter,
​ Kidričeva 46
):
- sreda, 29. 11. 2017💫 Zbogom, jeza.

LJUBLJANA (naslov sporočim prijavljenim):
- sobota, 25. 11. 2017💟 Partner in jaz (9.30 - 13.30),
                                  
​ ​
 
💫  Zbogom, jeza (16.00 - 20.00).
Vsaka delavnica je zaključena celota; ni potrebna udeležba na vseh ali po vrstnem redu. 
Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam.
Individualno tapkanje traja eno uro in pol do dveh in stane 50€. Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€.
Možno je tudi tapkanje po skypu. 
Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). 
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter,
  Kidričeva 46, Koper​
  
(stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)​​! 
Več informacij o dogodkih po Sloveniji: http://eftnovice.blogspot.si/

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, PRANIC HEALING,
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
                   http://eftzgodbezanavdih.blogspot.com/ - na dnu strani se prijavite na moja obvestila

"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"
Če menite, da bi ta informacija koristila še komu, bom vesela, če jo boste posredovali naprej. Hvala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar