torek, 12. december 2017

12.12.2017: DELAVNICA TAPKANJA V VAŠEM KRAJU

Pozdravljeni!

   Dogodki in tudi življenje na splošno se pogosto ne odvijajo tako, kot jih načrtujemo. Teoretično vemo, da je sprememba edina stalnica, v praksi pa so naše reakcije "vseh sort" in očitno kažejo, da nam sprememba prvotnega načrta ne paše. Če mene zagrabi slaba volja, seveda NAJPREJ tapkam! Če ni (ali ko ni več) slabe volje in upiranja toku, pa se predam radovednosti in opazujem. Zadnje tedne se ob raznih priložnostih sprašujem: KAM TO PELJE? ali KAM ME BO TO PRIPELJALO?
   
   Lani sem pisala, kako sva se leta 2012 spoznali s Klavdijo (http://eftzgodbezanavdih.blogspot.si/2016/09/) in posledica tega srečanja so bile delavnice v Novi Gorici, ki so potekale enkrat mesečno celo leto 2017. Prišlo je do uresničitve njene želje, da bi obiskala delavnice in se ji ne bi bilo treba voziti v Koper. 
   V novembru sem imela dve začetni delavnici v Ilirski Bistrici v organizaciji Večgeneracijskega središča. Obiskalo jih je 40 ljudi. Bili so veseli, ker je bila delavnica v njihovem kraju in se jim ni bilo potrebno odpeljati v Koper ali Ljubljano. 

   Razmišljam, koliko je še podobnih krajev... Če si želite delavnice v vašem kraju, mi pišite! Organizator delavnic dobi delavnice brezplačno!

   Kam me bo pa to pripeljalo? 😉 Gotovo v kakšen lep slovenski kraj in do srčnih ljudi, ki jih srečujem vsepovsod.💞

Vabljeni na delavnice tapkanja, kjer raziskujemo in opuščamo naše blokade in omejitve. 
Obvezne predhodne prijave na
​ ​
berta.rebol@gmail.com ali 040 516 280.

💟POT OSEBNEGA MIRU 2017💟 IN  
​                           ​
 💫ŽIVLJENJE KOT IGRA 2017💫

NOVA GORICA (SReČNI CENTER DAM, Tumova 5):
- četrtek, 14. 12. 2017💟 Otrok in jaz (17.00 - 21.00).

KOPER (Jezikovna šola Eurocenter, ):
- ponedeljek, 18.1
​2​
.2017
💟 Otrok in jaz (17.00 - 21.00)
- sreda, 20. 12. 2017💫 Portret osebe, ki je odpravila vsa področja napak (17.00 - 21.00).

LJUBLJANA (naslov sporočim prijavljenim):
- sobota, 16. 12. 2017💟 Otrok in jaz (9.30 - 13.30),
                                 
​ ​
 
💫 Portret osebe, ki je odpravila vsa področja napak (16.00 - 20.00).
Vsaka delavnica je zaključena celota; ni potrebna udeležba na vseh ali po vrstnem redu. 
Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam.
Individualno tapkanje traja eno uro in pol do dveh in stane 50€. Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€.
Možno je tudi tapkanje po skypu. 
Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). 
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter,   
(stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)​​! 
Več informacij o dogodkih po Sloveniji: http://eftnovice.blogspot.si/

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, PRANIC HEALING,
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
                   http://eftzgodbezanavdih.blogspot.com/ - na dnu strani se prijavite na moja obvestila

"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"
Če menite, da bi ta informacija koristila še komu, bom vesela, če jo boste posredovali naprej. Hvala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar