torek, 5. december 2017

5.12.2017: OČETOV STRAH

Pozdravljeni!

   Kot otroci smo nekatere lastnosti naših staršev obsodili in si zaobljubili, da "jaz pa ne bom tak/a" ali "ne bom izbral/a takega partnerja". Za spremembo vzorcev je potrebno prepoznanje in priznanje. Včasih je težko prepoznati, kaj počnemo, ker so naše oči obrnjene navzven in veliko bolje in hitreje vidimo, kaj drugi delajo narobe. Zato na začetku pogosto tapkamo, kako se počutimo, ko drugi nekaj počne (kot da to počne nam in namenoma). Ko odstranimo zgornje plasti bolečine in se počutimo že dovolj varne in sprejete, pa se lahko soočimo še s svojo vlogo, s svojim prispevkom v tej drami življenja. Tu se rojevajo možnosti za globoke spremembe in možnost, da življenje postane bolj lahkotno in srečno. Udeleženke delavnic, ki so jih obiskovale celo leto, taka spoznanja žanjejo ravno ob koncu leta. To so darila, ki so si jih pritapkale.

Draga Berta! 
Veselim se prihajajočih delavnic Partner in jaz in Otroci in jaz ker menim, da sta nadgradnji delavnice Oče in jaz. In prav zato si želim deliti s tabo SPOZNANJE, ki sem ga "kasirala" na delavnici Oče in jaz.
Ugotovila sem namreč, da sem zelo "podobna" svojemu pokojnemu očetu, ki se je varnega počutil le takrat, ko je zganjal disciplino in red v družini (tudi njegova služba – vojaški glasbenik – ustreza njegovemu funkcioniranju v družini), sicer pa ga je v njegovem najglobljem bistvu držal za vrat ves čas STRAH ….STRAH ….IN ŠE ENKRAT ….STRAH ….
In … potem ko enkrat zapustimo družinsko GNEZDO … ko izberemo svojega življenjskega partnerja, si ustvarimo lastno družino, si obljubimo, da se napak svojih lastnih staršev ne bomo šli … in glej ga zlomka!!! Izberemo si ravno takega partnerja in rodimo otroke, ki nam vedno znova nastavljajo ZRCALO tistega, kar si nismo zavestno želeli, a smo od svojih staršev "nezavedno prevzeli" kot dediščino.
Očetov STRAH, ki sem ga tako "podedovala" je tudi nekje globoko v meni, kljub lepotnim korekcijam (POZITIVNO MIŠLJENJE!), s katerimi sem pridno vrsto let vse POMETALA POD PREPROGO!!!
In ta ISTI STRAH me že vrsto let obvladuje (strah, da se otroku kaj hudega ne zgodi, prepiri in nerazumevanje s strani partnerja). Po drugi strani pa si ta isti strah želi, DA BI GA  ENKRAT, NEKOČ … PREPOZNALA ... in ga objela z razumevanjem in sočutjem! Ne vem, kakšna presenečenja me še čakajo na prihodnjih delavnicah, toda rečem lahko le to, da sem PRIPRAVLJENA!!!
Velik objem in pozdrav, S.

Vabljeni na delavnice tapkanja, kjer raziskujemo in opuščamo naše blokade in omejitve. 
Obvezne predhodne prijave na
​ ​
berta.rebol@gmail.com ali 040 516 280.

💟POT OSEBNEGA MIRU 2017💟 IN  
​                           ​
 💫ŽIVLJENJE KOT IGRA 2017💫

ILIRSKA BISTRICA (
​OŠ Antona Žnidaršiča​
)
- četrtek, 7. 12. 2017: "Veseli december" tapkanje odpora do praznikov - od 17.00 do 20.00, ob 16.30: Uvod v tapkanje za tiste, ki niso bili na začetni delavnici.

NOVA GORICA (SReČNI CENTER DAM, Tumova 5):
- četrtek, 14. 12. 2017💟 Otrok in jaz (17.00 - 21.00).

KOPER (Jezikovna šola Eurocenter,
​ Kidričeva 46
):
- ponedeljek, 18.1
​2​
.2017
💟 Otrok in jaz (17.00 - 21.00)
- sreda, 20. 12. 2017💫 Portret osebe, ki je odpravila vsa področja napak (17.00 - 21.00).

LJUBLJANA (naslov sporočim prijavljenim):
- sobota, 16. 12. 2017💟 Otrok in jaz (9.30 - 13.30),
                                 
​ ​
 
💫 Portret osebe, ki je odpravila vsa področja napak (16.00 - 20.00).
Vsaka delavnica je zaključena celota; ni potrebna udeležba na vseh ali po vrstnem redu. 
Priporočam, da na lastni koži izkusite individualno tapkanje. Potem boste vedeli, kako lahko tapkanje koristi tudi vam.
Individualno tapkanje traja eno uro in pol do dveh in stane 50€. Z otroki tapkam eno uro; tapkanje in pogovor s starši stane 30€.
Možno je tudi tapkanje po skypu. 
Za srečanje se dogovorimo po telefonu ali elektronski pošti (berta.rebol@gmail.com, 040 516 280). 
Dobrodošli v prostorih Jezikovne šole Eurocenter,
  Kidričeva 46, Koper​
  
(stavba med Taverno in Kavarno Kapitanija, prvo nadstropje)​​! 
Več informacij o dogodkih po Sloveniji: http://eftnovice.blogspot.si/

Lep pozdrav 

        Berta Rebol, Notranja harmonija s.p., 040 516 280
                  UČITELJICA, IZVAJALKA EFT, PRANIC HEALING,
                  ACCESS BARS in ZDRAVLJENJA S PONOVNO POVEZAVO
                   http://eftzgodbezanavdih.blogspot.com/ - na dnu strani se prijavite na moja obvestila

"Vedno manj je tega, kar verjamem, in vedno več je tega, kar čutim.​"
Če menite, da bi ta informacija koristila še komu, bom vesela, če jo boste posredovali naprej. Hvala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar